لزوم استفاده از ظرفیت اساسی استان برای عملیاتی کردن شعار سال

جلسه کار گروه استانی و قرارگاه عملياتي تحقق سازي شعار محوري سال تولید؛ دانش بنیان،اشتغال آفرین برگزار شد.

به گزارش قاب خبر: استاندار لرستان گفت: اهداف،برنامه ها و شرح وظائف دانشگاه ها ودستگاه های استانی جهت تحقق برنامه ها تشریح شد و مصوباتی در جهت حمایت مادی و معنوی از فناوران دانش بنیان تصویب گردید.

فرهاد زیویار با اشاره به ضرورت انسجام و همفکری همه اعضاء گفت: لازم است برای عملیاتی کردن شعار سال در کنار هم قرار گرفته و از ظرفیت های اساسی استان استفاده شود.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و لزوم استفاده از آن در جهت حل مشکلات، گفت: سازوکار جلسه و دستورالعمل آن مشخص است و لازم است در این زمینه با تعامل و همفکری عمل کنیم .

وی بیان کرد: می توان با دعوت از کارآفرین های نمونه و با برگزاری جلسات درون دستگاهی، گستردگی و دایره ارتباطات را بیشتر کرد و نقایص موجود را بهتر شناخت.

استاندار لرستان برگزاری جلسات و نشست های تخصصی را گامی در جهت تصمیم گیری درست عنوان کرد و گفت: باید محور کار توسط متخصصان در موضوعات مختلف تعریف و تعیین شود و مسائل اساسی استان مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی افزود: به این منظور لازم است ضمن فرهنگ سازی، مسائل اساسی استان را بشناسیم تا بهتر و درست تر تصمیم بگیریم .

استاندار لرستان تاکید کرد: در جلسه آتی ترکیب قرارگاه و کارگروه استانی که ساز و کار کارشناسی و تخصصی موضوع را دنبال می کند تشکیل و بخش های آن مشخص شود تا اگر می خواهیم تصمیم راهبردی بگیریم در این ترکیب مطرح و تصمیم گیری شود.