لزوم ارتقا سطح سواد رسانه ای برای ایفای نقش در  عرصه جنگ

قاب خبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: یکی از مطالبات به حق اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی، ارتقا سطح سواد این حوزه بوده است که این اداره کل نیز درصدد است در این حوزه اقداماتی انجام دهد.

به گزارش اختصاصی قاب خبر: منصور احمدی در همایش سواد رسانه ای؛ بیان کرد: در سالهای قبل برنامه ریزی های متعددی برای انجام اقداماتی علیه امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.

وی ادامه داد: برخی به ضم و گمان خود قصد برهم زدن امنیت این نظام را داشتند که خوشبختانه در سایه انقلاب اسلامی با اهدای تعداد بی شماری شهدا به ثمره واقعی خود رسیده است و با این اقدامات خاموش شدنی نیست.

احمدی با اشاره به اینکه عرصه فعلی؛ عرصه جنگ است و در جنگ متقابلا تبادل آتش خواهد شد، اظهار کرد: جنگ فعلی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، مذهبی و… است که لطمات و صدمات زیادی به جامعه وارد می شود یا به صورت نظامی است که در شهرها و مرزها رخ می دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: در حال حاضر ، عملیات های نظامی بسیار سنگین، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی ، اعتقادی و… علیه ایران رخ داد و حجاب، قرآن، مسجد، حسینیه و… مورد حجمه واقع شدند و فرهنگ ما را مورد هدف قرار دادند.

وی گفت: لازم است در این راستا سطح سواد رسانه ای ارتقا یابد تا بتوانیم در این عرصه، نقش خود را در جهت حفظ فرهنگ نظام جمهوری اسلامی ایران ایفا نماییم.