فتنه‌‌انگیزی رسانه‌ای دشمن برای ایجاد اختلال در بازار و کسب و کار مردم

قاب خبر: فرمانده انتظامی استان لرستان در جمع اصناف گفت:دشمن با فتنه‌‌انگیزی رسانه‌ای قصد ایجاد اختلال در بازار و کسب و کار مردم دارد

به گزارش قاب خبر: سردار یحیی الهی در همایش تبیین و روشنگری ویژه صنوف شهرستان خرم‌آباد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و شهدای مظلوم عرصه نظم و امنیت، بیان کرد: سالار شهیدان جبهه مقاومت، سردار دلها حاج قاسم سلیمانی فرمودند؛ ما ملت امام حسینیم و اثبات این جمله ، دوران ۸ سال دفاع مقدس است که برگرفته از مکتب آقا امام حسین (ع) بود و سربازانش و مدافعان مرزهای حریم انقلاب، همگی درس گرفته از مکتب آقا امام حسین (ع) بودند.

وی ادامه داد: دشمن با برنامه ریزی و هجمه‌ای مبتنی بر رسانه‌های گسترده و فضای مجازی سعی در ایجاد اختلال در بازار و کسب‌وکار مردم دارد که ما به عنوان خدمتگزار مردم هرگز اجازه چنین اقدامی را به دشمنان نخواهیم داد و امنیت مردم را با نثارجان خود تضمین می کنیم.

سردار الهی با بیان اینکه بنا به نیاز روز، پیشینیان شما درقالب بسیج اصناف همچون سایر مردم به جبهه های جنگ رفتند و در دفاع از مرزهای کشور و انقلاب اسلامی دفاع و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، گفت: اثبات این صحبت‌ها تقدیم شهدای حوزه اصناف ، جانبازان و اسرایی است که جان خود را برای امنیت مردم تقدیم کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان این فتنه طبق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی)جنگ ترکیبی است، خاطر نشان کرد: این جنگ ترکیبی، دنباله همان جنگ های فیزیکی است که دشمن بر این ملت و نظام تحمیل کردند لذا این ملت، ملت امام حسین است و همان رزمندگانی هستند که در ۸ سال دفاع مقدس در دفاع از مرزها و ولایت جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

سردار الهی تصریح کرد: الان جنگ ترکیبی ، جنگ رسانه ای و جنگی است که می خواهند بین کسانی که در مسیر انقلاب قدم برمی دارند، تفرقه بیندازند که قشر عظیمی از آن، شما عزیزان و فعالان حوزه اصناف هستید، کسانی‌که در راه اقتصاد این مملکت دارید قدم بر می دارید‌.

وی تشریح کرد: همه اصناف و اقشار ما پیروان راه شهدا بوده و در این فتنه هایی که از سوی دشمنان قسم خورده ملت و انقلاب اسلامی ایران ایجاد می شود، همواره با هوشیاری ، بصیرت و همسو و همراه با مردم و نظام قدم برمی دارند که جای تقدیر و تشکر دارد، انصافا در کل کشور و بالاخص در سطح استان لرستان، الحمدالله مردم همیشه همراه و حامی نظام و رهبری بوده‌اند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: دشمن با برنامه‌ریزی و با ایجاد هجمه‌ای عظیم با استفاده از امپراتوری رسانه سعی در ایجاد اختلال در بازار و کسب‌وکار مردم را دارد که ما به عنوان خدمتگزار مردم و هرگز اجازه چنین اقدامی را به دشمنان و قانون‌شکنان داخلی نخواهیم داد و امنیت مردم را با نثارجان خود تضمین می کنیم.