عملیاتی شدن بیش از ۱۵ هزار تماس با فوریت های پلیسی ۱۱۰ در لرستان
به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: سردار یحیی الهی، تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ را نشان از مشارکت و اعتماد مردم به پلیس دانست و گفت: جلب رضایت مردم جزء الویت های اصلی ماموریت های پلیس است.
وی با اشاره به فراوانی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، گفت: از ابتدای طرح نوروز یعنی ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ تا کنون از تعداد ۴۲ هزار و ۷۵۳ تماس برقرار شده با سامانه ۱۱۰، بیش از ۱۵ هزار ۸۹۷ مورد تماس نیاز عملیاتی بوده که توسط یگان های اجرایی و پلیس های تخصصی اجرایی شده است.
سردار الهی تصریح کرد: همچنین تعداد ۲۶ هزار ۸۵۶ مورد اخذ راهنمایی و مشاروه از پلیس، با افزایش۲۰ درصدی همراه بوده که این خود نشان از اعتماد مردم به پلیس است.
وی تصریح کرد: سامانه تلفنی ۱۱۰ با هدف خدمات رسانی سریع تر و بهتر، ارتقاء امنیت و کسب رضایت مردم راه اندازی شده است و می طلبد شهروندان با گزارش به موقع اخبار و اطلاعات، خود را در تامین امنیت شریک سازند.
فرمانده انتظامی استان ، با اشاره به این که فلسفه راهاندازی سامانه پلیسی ۱۱۰، تحقق شعار پلیس پاسخگو است، عنوان کرد: از دستاوردهای مهم این سیستم میتوان به ترویج عدالت اجتماعی، تساوی حقوق شهروندان، خدمات رسانی عمومی با تاکید بر سرعت و احترام به حقوق شهروندان و شفافیت امور با استفاده از عملکرد حرفه ای و نظاممند می باشد.
سردار الهی بر افزایش توان عملیاتی پلیس در مقابله با جرایم تاکید کرد و ادامه داد: از یک سو، حضور به موقع پلیس موجب افزایش احساس امنیت در جامعه شده و از سوئی دیگر، مردم نیز پلیس را ملجا و پناهگاه مطمئنی برای حل مشکلاتشان می دانند که آماده پاسخگویی به مطالبات و خواسته های به حق شهروندان در حوزه مسائل انتظامی، ترافیکی و اجتماعی است.
فرمانده انتظامی لرستان، ضمن تشکر از همکاری شهروندان فهیم و قانونمدار با پلیس خدمتگزار، اظهار کرد: سامانه ۱۱۰ پل ارتباطی شهروندان با پلیس است، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمت ها، نزاع و درگیری های دسته جمعی، شرارت، تصادفات، کالای قاچاق، وقایع و اتفاقات مهم را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل حادثه، بتواند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰