عملکرد خوب لرستان در عضوگیری صندوق اعتباری هنر

معاون اعضای صندوق اعتباری هنر از اجرای طرح ارزیابی و ساماندهی اعضای اعتباری هنر در لرستان ابراز رضایت کرد و گفت: عضوگیری در استان با نگاه حمایت از هنرمند اتفاق افتاده است.

به گزارش قاب خبر: مسلم کریمی در حاشیه جلسه جمع‌بندی طرح ارزیابی و ساماندهی اعضای اعتباری هنر(طرح بهبود)  اظهار کرد: هیچ هنرمندی از عضویت صندوق اعتباری هنر حذف نمی‌شود و این ساماندهی به منظور شناسایی هنرمندان و تشخیص هنرمند از غیرهنرمند است.

وی با تاکید بر اینکه هنرمند فعال، عضویتش از صندوق لغو نمی‌شود و چیزی به‌عنوان حذف نداریم، افزود: در لرستان نیز عضویت‌ها تاکنون طبق روال انجام شده و با فرآیندی که تعریف کرده‌ایم، هنرمندان مستندات و فعالیت‌های‌شان را به ادارات ارشاد شهرستان‌ها ارائه و در کارگروه عضویت استان بررسی می‌شوند.

معاون اعضای صندوق اعتباری هنر با بیان اینکه این کارگروه تخصصی متشکل دو کارشناس و از اساتید رشته مربوطه در استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد، کارشناس هنری و نماینده صندوق اعتباری در استان است، ادامه داد: فرد در صورتی‌که شرایط عضویت را مطابق آئین‌نامه داشته باشد، عضو صندوق می‌شود و هیچ‌ محدودیتی در این زمینه نداریم.

وی با تاکید بر اینکه در صورتی که کارگروه احراز و تائید کند عضویت در صندوق انجام می‌شود به اجرای طرح “بهبود” در لرستان اشاره کرد و گفت: طرح مذکور در این استان به خوبی اجرایی شد و مشخص بود که با نگاه حمایت از هنرمند اتفاق افتاده است.

کریمی ضمن ابراز رضایت از پالایش صندوق هنر در لرستان افزود: کار به صورت مطلوب و با دقت انجام شده و بعد از این باید در کارگروه عضویت استان مورد به مورد، مدارک بررسی و تایید شوند تا فرد استمرار عضویت در صندوق را داشته باشد.