عقد تفاهم نامه سازمان جهاد کشاورزی با آزمایشگاه تشخیص پزشکی

اختصاصی قاب خبر: قاب خبر: معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: به منظور رفاه حال همکاران ، تفاهم نامه ای با آزمایشگاه تشخیص پزشکی اساتید منعقد شده است.
به گزارش اختصاصی قاب خبر: سید رضا نجفی زاده با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان جهاد کشاورزی لرستان و آزمایشگاه تشخیص پزشکی اساتید، تصریح کرد: تحقق اهداف سلامت محور، افزایش رضایتمندی کارکنان، تسهیل فرآیند ارائه خدمات آزمایشگاهی، برقراری دسترسی عادلانه به خدمات و کاهش دغدغه و هزینه‌های آزمایشگاهی پرسنل سازمان جهاد کشاورزی لرستان از اهداف این تفاهم نامه همکاری است.

وی بیان کرد: این مرکز با استفاده از جدیدترین روش‌های علمی و به‌روزترین امکانات، تجهیزات و بهره‌‌مندی از کادر تخصصی مجرب و… خدمات آزمایشگاهی را به خانواده سازمان جهاد کشاورزی لرستان ارائه می کند.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به مفاد این تفاهم نامه، افزود: مهمترین بندهای این قرارداد عدم کسر ۱۰ درصد فرانشیز است و موضوع دیگر اعمال تخفیف ۱۰ درصدی فاکتور انجام آزمایش است. به گونه ای که ۱۰ درصد از کل مبلغ هزینه آزمایش کسر و در فاکتور درج می شود.

نجفی زاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر فرزند آوری؛ تصریح کرد: لذا به همین منظور ۱۰ درصد از هزینه آزمایشات اولیه بارداری نیز به عنوان بن هدیه نقدی به کارکنان مشمول پرداخت می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به فعال بودن این آزمایشگاه تا شیفت شب، برای همکارانی که در وعده های مختلف برای دریافت خدمات و انجام آزمایش مراجعه کنند، پک های پذیرایی در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد: یکی دیگر از مفاد تفاهم نامه مختص فرزندان کارکنان است و به دلیل ترس و نگرانی این قشر از آزمایش، ارائه هدیه به فرزندان کارکنان در زمان انجام آزمایش نیز مدنظر قرار گرفته شده است.

وی در پایان از زحمات آقای حقانی در جهت تنظیم مفاد این تفاهم نامه تقدیر و تشکر نمود.

مدیر آزمایشگاه تشخیص پزشکی اساتید نیز در این جلسه بیان کرد: بخش خصوصی درمان خیلی از معضلات است زیرا این بخش با سرمایه گذاری شخصی و کمک بخش دولتی، خلاء های بخش دولتی را مرتفع می کند.

دکتر ورزی تصریح کرد: زیرا این بخش بعنوان صاحبان کار، از امکانات به صورت بهینه استفاده می کنند و درصدد هستند تا با توان مالی محدود، بهترین استفاده و بهره وری را داشته باشند و ارائه دهنده بهترین خدمات به مردم باشند.

وی ادامه داد: هدف ما در مجموعه آزمایشگاه اساتید نیز ارائه بهترین خدمات به مردم و به ویژه پرسنل سازمان جهاد کشاورزی لرستان است و تلاش بر این است تا اقدامات به گونه ای باشد که رضایت مندی کارکنان این مجموعه جلب شود و ارائه خدمات به صورت مستمر و نتیجه بخش ادامه داشته باشد.