عزت و استقلال یک ملت به نیروهای مسلح است 

نماينده ولي فقيه استان در ديدار نورزي با فرمانده انتظامي گفت: کارنامه انتظامي کشور به خصوص لرستان افتخار آفرين و قابل ستايش است و عزت و استقلال يک ملت به نيروهاي مسلح است.

به گزارش قاب خبر ،حجت الاسلام والمسلمین احمد رضا شاهرخی در دیدار نوروزی با فرمانده انتظامی لرستان و … گفت: تغییر و تحولی که در آغاز سال نو بوجود می آید این پیام را می دهد که انسان هم می تواند با اراده خودش رشد و کمال و نو شدن را در درون خود به وجود آورد، وقتی کسی یک ماه روزه داری می کند از خوردن و آشامیدن پرهیز می کند و مراقبت ویژه از چشم و گوش و زبان خودش به عمل می آورد تمرینی است که می تواند استمرار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: نیروهای مسلح که امنیت ساز و اعتماد آفرین هستند و وظایفی برای آنان تعریف شده، این وظیفه آن ها را از یک اقتدار و یک اختیار و یک قدرت برخوردار کرده است؛ لذا این قدرت، این اقتدار و این اختیار باید در مسیر رضایت خداوند به کار گرفته و در مسیر خدمتگزاری به مردم صرف کردن باشد و این امری مهم و خطیر است.

وی با تقدیر از زحمات کارکنان جمعی در بحث امنیت موجود و با اشاره به روحیه جهادی تک ‌تک کارکنان انتظامی خاطرنشان کرد: کارنامه انتظامی سراسر کشور بخصوص لرستان افتخار آفرین و قابل ستایش است و این موضوع در چند سال اخیر با حضور سردار الهی فرمانده سخت کوش استان و مجموعه تحت امر در مرکز استان تا دورترین نقطه استان قابل مشاهده است و جای تشکر و قدردانی دارد.

حجت الاسلام والمسلیمن شاهرخی ادامه داد: امروز فراجا برای تامین امنیت مردم جانش را در کف دست گرفته است و برای حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و انسانی دفاع می کند و شاهد این مدعا شهادت بیش از ۵۰۰ شهید انتظامی در لرستان است که در تناسب جمعت استان در مقایسه با ۳۱ استان دیگر، نشان دهنده جانفشانی این نیروی توانمند و خدوم در لرستان است.

نماینده ولی فقیه گفت:کمتر تعبیری به کار برده شده درباره یک صنف و قشری که از آن ها بعنوان دژ مستحکم مردم یاد بشود، عزت دین زینت حاکمان، این ها همه در کلام امیر مومنان تعابیری است که برای نیروهای مسلح بکار برده شده و باعث افتخار است.

وی ادامه داد: اگر مناسبات سیاسی ما در دنیا مقتدر و سر بلند است حاصل تلاش نیروهای مسلح است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد گفت: انتظامی در مقابل هنجار شکنان مقتدرانه عمل کرده است و همیشه یاور و پشتیبان مظلومان بوده است این جای تشکر و قدردانی دارد.

وی افزود: مجموعه انتظامی علاوه بر وظایف ذاتی خود هر اتفاق و رویدادی که به وقوع می پیوندد می بینم که وظایفی جدید به وظایف انتظامی افزوده می شود در حالی که امکانات استعداد نیروی انسانی، همان نیروی و امکانات سابق است ولی این نیرو با تلاش مضاعف و مجاهدت های مخلصانه از عهده همه این ها بر آمده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره با این که امروز همراهی مردم با پلیس و نیروهای مسلح یاد آور همراهی آنان در دوران ۸ سال دفاع مقدس با رزمندگان است؛ بیان کرد: ما خباثت دشمنان انقلاب اسلامی و نظام سلطه را در تقابل با ملت مشاهده می کنیم ما در حقیقت در یک جنگ نرم با دشمن هستیم، قاچاق سلاح و مهمات، قاچاق مواد مخدر از برنامه ریزی های دشمن در جهت تقابل با این ملت است. این ستیز، دشمنی و نفوذ از زمان پیامبر بوده تا کنون ادامه دارد و فراجا و دیگر نیروهای مسلح با نثار جان و با برنامه ریزی و طراحی در مقابل نظام سلطه ایستاده اند و این جزو افتخارات فراجا و دیگر نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به آمار و عملکرد ارائه شده توسط فرمانده انتظامی استان گفت: کشفیات بالای مجموعه انتظامی نشانگر یک برنامه از قبل طراحی شده و تلاش بیش از پیش نیروی خدوم و پر تلاش انتظامی است و این جای تقدیر و تشکر از سردار الهی فرمانده انتظامی استان و نیروهای تحت امر را دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به دغدغه مندی رفاهیات کارکنان انتظامی، گفت: مسئولان وظیفه دارند برای معیشت پلیس که شب روز و تعطیلی و عید و عزا را نمی شناسد و در همه حال آماده است باید تلاش کنند.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به این که متاسفانه در جامعه گروهی ارزش های اسلامی و انسانی را تحت تاثیر قرار می دهند گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک تکلیف الهی است و همه باید در این امر مهم احساس تکلیف کنند.