ظرفیت رسانه استانی بهترین فرصت فرهنگ سازی برای شرکت گاز

قاب خبر: مدیرعامل شرکت گاز لرستان از عملکرد مدیرکل صدا و سیمای لرستان در راستای فرهنگ صرفه جویی گاز تقدیر نمود.

به گزارش قاب خبر:  مدیر عامل شرکت گاز لرستان بیان کرد: آگاهی بخشی عمومی در سطح جامعه در خصوص اصلاح الگوی مصرف و رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز نتیجه تعامل دوسویه دستگاههای ذیربط علی الخصوص رسانه ملّی می باشد.

کرم گودرزی بیان کرد: این مهم با نگاه علمی و کارشناسی و بهره مندی از ظرفیت های موجود رسانه ملّی و همکاری تنگاتنگ صدا و سیمای استان با شرکت گاز محقق شده است.

وی خطاب به مدیر کل صدا و سیمای استان بیان کرد: ظرفیت رسانه استانی بهترین فرصت فرهنگ سازی برای شرکت گاز است و الگوسازی، فرهنگ سازی و آموزش عمومی بدون استفاده از این ظرفیت ملّی و استانی غیر ممکن می باشد.

گودرزی تصریح کرد: برخود لازم میدانم از عملکرد و همکاری مسئولانه و متعهدانه صدا و سیمای مرکز لرستان در راستای فرهنگ سازی عمومی و جلب توجه مردم به استفاده صحیح و اصولی از این نعمت خدادادی تقدیر و تشکر نمایم و سلامتی و توفیق روز افزون جنابعالی و همکاران ساعی و پر تلاشتان را ازدرگاه خداوند بزرگ خواستارم.

وی گفت: شرکت گاز استان جهت فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز طبیعی علاوه بر تبلیغات محیطی فراوان اقدامات تاثیر گذاری را در راستای صرفه جویی گاز و عبور موفقیت آمیز از پیک مصرف از قبیل: برگزاری جلسه با استاندار و اعضای کمیته بحران، برگزاری جلسات مستمر با مدیریت بحران و معاونت های استان،  شرکت در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه و برگزاری میز خدمت در پایگاههای نماز جمعه استان و ارتباط مستمر با برنامه های صدا و سیمای استانی داشته است.

  مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان نیز بیان کرد: صدا و سیما تعامل بسیار خوبی با شرکت گاز در زمینه آگاهی بخشی و فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی و پوشش اخبار حوزه گاز دارد.

علیرضا شیروی افزود: صدا و سیما در راستای جهاد تبیین و انعکاس عملکرد نظام در حوزه گازرسانی در بخش‌های مختلف اقدام به تهیه و پخش خبر و گزارش می نماید و همچنین جهت آگاهی بخشی مطلوب و فرهنگ سازی در میان هم استان های عزیز اقدام به تولید و پخش برنامه ای مختلف می نماید.