ضرورت پیگیری مطالبات دانشگاه علوم پزشکی توسط نمایندگان در برنامه هفتم توسعه

قاب خبر: نشست هم اندیشی هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی لرستان با مجمع نمایندگان استان با محوریت بودجه سال ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد .

به گزارش قاب خبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: با توجه به جایگاه و ظرفیت نمایندگان و نقش آنان در برنامه ریزی بودجه و برنامه هفتم توسعه کشور نیاز به هم اندیشی بین دانشگاه و مجمع نمایندگان استان ضروری و مهم است.

بهرام دلفان بیان کرد: پیشنهادات دانشگاه در زمینه های بهداشتی ، درمانی ، آموزشی ، پژوهشی و توسعه منابع فیزیکی مطرح می شود و انتظار هم اندیشی و پیگیری مطالبات دانشگاه و وزارت بهداشت در تبیین بودجه سال ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه کشور را داریم .

سید حمید کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با بیان کمبودها و نیازهای حوزه انتخابیه خود در بهداشت و درمان گفت : همه ما به دنبال حل مشکلات بهداشتی و درمانی و خدمت به مردم هستیم و با تمام توان هم در دولت ، هم در مجلس و همچنین در کمیسیون تلفیق مجلس ، به سلامت مردم توجه کرده و از هر کمکی در این راستا دریغ نخواهیم کرد .

فاطمه مقصودی رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس با گریزی به نیازها و کمبود های موجود بهداشت و درمان استان و شهرستان بروجرد گفت : معتقدم دکتر دلفان به دلیل دلسوز بودن ، جدیت در کار ، پیگیر بودن امور و نیز با شناختی که از بهداشت و درمان استان دارد؛ جز بهترین مدیران استان می باشند و ما هم در انجام این امور در کنار مجموعه دانشگاه خواهیم بود.

یحیی ابراهیمی نمایند مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت : استفاده از ظرفیت های نمایندگان می تواند در حل مشکلات بهداشتی درمانی به دانشگاه کمک نماید و مسئله ای که همیشه دنبال می کنیم ؛ اخذ اعتبارات و مطالبات وزارت بهداشت از بودجه کشور است .

حجت الاسلام مبلغی نماینده کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی گفت : مشکل اصلی لرستان و شهرستان های کوهدشت و رومشکان نداشتن زیر ساخت ها در عرصه ی سلامت است که باید در رفع مشکلات مردم و حفظ سلامت آنان تلاش نماییم .