ضرورت خدمات‌دهی مطلوب به فعالین حوزه حمل و نقل در لرستان

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: خدمات‌دهی مطلوب به فعالین حوزه حمل و نقل در استان لرستان از ضروریات است.

به گزارش قاب خبر : بهرام ستاری ادامه داد: تجهیز و فراهم نمودن فضای پایانه به وضعیت مطلوب فرصتی مغتنم برای حمل و نقل لرستان است که منجر به جذب رانندگان در نقاط مختلف کشور می شود .

وی تصریح کرد: دستگاههای اجرایی استان در رفع مشکلات پایانه بار همت کنند که انجام این کارها اقدامی موثر و قابل قبولی در راستای توسعه و پیشرفت حمل و نقل جاده‌ای لرستان است.

ستاری عنوان کرد: در سال بیش از پنج و نیم میلیون تن حمل بار وجود دارد و بخش زیادی از خانوارهای استان سالهاست از این طریق امرار و معاش می کنند که باید به نیازهای آنها پاسخ دهیم .

وی افزود: لرستان شریان حیاتی به بنادر و هفت استان برخوردار کشور است که این خود یکی از ویژگیهای حائز اهمیت حوزه حمل و نقل استان است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: شرکت برق استان در خصوص افزایش روشنایی و همچنین انتقال ترانس برق به داخل پایانه و شهرداری خرم آباد در خصوص تامین سطل های زباله محوطه همکاری لازم را با اداره کل راهداری استان انجام دهد .

ستاری اظهار کرد: راه اندازی دوربین های پایش تصویری و نصب کپسولهای آتش نشانی به جهت پیشگیری از هرگونه حوادث ضروری است.