ضرورت توجه به مبلمان و زیباسازی شهر خرم آباد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: شهرداران مناطق سه‌گانه خرم‌آباد نسبت به ساماندهی و مبلمان شهر به ویژه در ایام نوروز توجه بیشتری داشته باشند.

به گزارش قاب خبر: احمدرضا دالوند یکی از اهداف و برنامه‌های مهم شهرداری‌ها را مدیریت بهتر در راستای زیباسازی عنوان کرد و افزود: در صورتی که عملکرد شهرداران در راستای ارتقا کیفیت سطح زندگی شهروندان باشد آمادگی لازم را در حمایت از آنها داریم.

وی بیان کرد: خرم‌آباد با توجه به اینکه توپوگرافی خاصی دارد، شهر زیبایی است اما باید نسبت به مبلمان و زیباسازی آن توجه بیشتری شود.

دالوند بر لزوم انسجام بیشتر دستگاه‌های خدماتی در ایام نوروز تاکید کرد و افزود: شهرداری با کمک راهداری استان ورودی‌های شهر خرم آباد را ساماندهی و پاکسازی کنند. همچنین خط کشی معابر، اصلاح روشنایی‌های فضای سبز، ساماندهی زباله‌ها، شستشو و تنظیف و سرویس‌های بهداشتی و… از دیگر اقدامات شهرداری در ایام نوروز است.

وی با بیان این که بساط میوه فروشان سیار در خیابان‌های شهر باعث بی‌نظمی شده‌اند، گفت: این قشر که با ماشین‌های باری در کنار خیابان‌ها مبادرت به فروش میوه می‌کنند باید ساماندهی شوند و شهرداری نقاط خاص تحت عنوان بازارچه میوه و تره‌بار در سطح شهر را مشخص کند تا شاهد بی‌نظمی و رها کردن زباله ها در برخی از مناطق شهر نباشیم.