ضرورت تلاش اصحاب رسانه در جهت جهاد تبیین

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: مشکلات موجود در استان مربوط به سال‌ها قبل است، اما همواره در جهت رفع آنها تلاش شده و پیگیری های زیادی صورت گرفته است.

به گزارش قاب خبر: حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی افزود: بایستی بر اساس منطق و کارشناسی، کارها پیگیری شوند؛ شناسایی نقاط ضعف و قوت ضروری است. و راه برون رفت از این شرایط تنها با گفتمان سازی، فراهم می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: در این موقعیت حساس کشور، توجه به جهاد تبیین برای استحقاق حق، خویشتن داری و رفع اختلاف به عنوان یک اصل از سوی خبرنگاران لازم و ضروری است.

حجت الاسلام شاهرخی عنوان کرد: تحول در نظام مقدس جمهوری اسلامی در رابطه با حضور بانوان در حوزه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و…نوعی جهاد تبیین است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر، بحث بر سر پیدا بودن چند تار مو نیست، بلکه در برخی مواقع،  موضوع می‌خواهد به کارهای خلاف شرع و هنجار برسد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه باید به فرزندان خود اطلاع رسانی کامل کنیم، اظهار کرد:  آگاه سازی فرزندان از مسائل و تحولات اخیر کشور لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه نیز باید در این راستا تلاش کنند. زیرا رسانه می‌تواند امید آفرین باشد و موجب افزایش دانش فرهنگی و اجتماعی جامعه شود.

حجت الاسلام شاهرخی تصریح کرد: دادن اطلاعات، آمار و … از سوی رسانه موجب حرکت به سمت قله‌های رفیع فرهنگی و اجتماعی می‌شود.