ضرورت تقویت و بهبود فرهنگ عمومی جامعه

قاب خبر: رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در اولین نشست ملی مشترک که با حضور مدیران دفاتر امور شهری و شورای استانداری‌ها و روسای شوراهای اسلامی استان‌های سراسر کشور گفت: تقویت و بهبود فرهنگ عمومی جامعه و اصلاح این فرهنگ ضروری است.
به گزارش قاب خبر:حجت‌اله‌ احمدی‌پور بیان کرد: ۱۲۷ هزار نفر عضو شورای اسلامی شهر و روستا هستند و این ظرفیت عظیمی است که اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد بسیاری از معضلات و مشکلات جامعه حل و فصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ضرورت دارد در جامعه امید و امیدآفرینی تزریق شود، افزود: رضایت‌مندی شهروندان یکی از موضوعات است که باید مورد اهتمام قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تصریح کرد: مشارکت دادن مردم در مناسبت‌های مختلف، ساخت بوستان‌ها، ساماندهی مبلمان شهری و بهبود خدمات شهری و ساخت اماکن ورزشی موجبات شادی شهروندان را فراهم می‌کند. هوشمندسازی شهرداری‌ها سبب می‌شود که خدمات به صورت بهتر و باکیفیت‌تری در اختیار مردم قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد اظهار کرد: سرانه ارزش افزوده در لرستان نسبت به سایر استان‌ها پایین است و با توجه به اینکه اقتصاد لرستان حول کشاورزی و دامپروری است و مالیات به آن تعلق نمی‌گیرد نیاز است سرانه ارزش افزوده در استان توسط مسئولین کشوری افزایش یابد.