ضرورت انجام فعالیت های میدانی برای رفع محرومیت های استان

استاندار لرستان در جلسه با اعضای قرارگاه صاحب الامر خواستار انجام امورات به صورت میدانی برای رفع محرومیت های استان شد . 

به گزارش قاب خبر: فرهاد زیویار ادامه داد: ساز و کار اداری دستگاه های اجرایی استان به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا با استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود بتوان بیشترین خدمات را به مردم ارائه دهند و می بایست به غیر از ظرفیت های اداری از ظرفیت سایر نهادهای مردمی نیز در این راستا بهره گیری شود . 

 وی عنوان کرد: بر همین اساس ضرورت دارد از توان نهادهای وابسته به نظام در جهت پیشبرد اهداف و برنامه ها استفاده شود تا در زمینه رفع نواقص، کمبودها و سایر مشکلات بتوان با تولید فکر و اجرایی کردن آنها به مردم کمک کرد . 

 استاندار لرستان تصریح کرد: لرستان نسبت به سایر نقاط کشور شرایط متفاوتی دارد و به لحاظ کمبودهای تاریخی، نیازمند انجام کار میدانی بیشتر و تلاش مضاعف مسئولین برای رفع مشکلات است، از این رو هماهنگی و همکاری همه نهادها امری بدیهی است . 

 
زیویار ادامه داد: هرگونه ناهماهنگی میان نهادهای استان نتیجه ای جز از دست رفتن فرصت ها در پی ندارد و تنها راه حل برون رفت از مشکلات و قرار گرفتن در مسیر توسعه، انجام کار جهادی همراه با وفاق و همدلی است . 

وی گفت: نیروهای جهادی نباید در زمان و مکان متوقف شوند، بسیار مهم است حرکت رو به جلو به عنوان برنامه و هدف ترسیم شده و روز به روز بر پویایی و فعالیت آنها افزوده شود، باید در نظر داشت که امورات را به برگزاری جلسات محدود نکرده و به صورت میدانی پیگیری کنیم. 

 زیویار گفت: ساز و کار انجام خدمات به گونه ای تعریف شود که با احترام به اعتقادات مذهبی، در جهت تشویق و ترغیب انجام مسائل به روش های جهادی مانند زمان جنگ تحمیلی، با روحیه ای بسیجی و ابتکاری امورات را پیش برده و صرفا رضایت خداوند مد نظر قرار داد .