ضبط دو دستگاه موتور برق از صیادان غیر مجاز ماهی در بروجرد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بروجرد از دستگیری چهار گروه صیاد غیر مجاز به همراه دو دوستگاه موتور برق و کشف و ضبط ١٠۵ قطعه ماهی در سطح حوزه استحفاظی توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان خبر داد.

به گزارش قاب خبر: اصغر بلکی وند تصریح کرد: چهار گروه متخلف زیست محیطی که با استفاده از موتور برق اقدام به صید ماهی نموده بودند توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بروجرد دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بروجرد تصریح کرد: در پی گشت و کنترل نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این اداره در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان در منطقه کپرگه، به چهار گروه متخلف زیست محیطی که برخلاف قوانین و مقررات شکار و صید و با استفاده از وسایل ممنوعه ( موتوربرق) و چهار تور ماهیگیری اقدام به صید ماهی نموده بودند موفق شدند آنها را دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.

وی افزود: علاوه بر دو دستگاه موتور برق و چهار رشته تور ماهیگیری، تعداد ١٠۵ قطعه ماهی رودخانه ای از این متخلفین کشف و ضبط گردید.

 بلکی وند اظهار کرد: پرونده این متخلفین پس از تنظیم صورتجلسه اولیه تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردید و ادوات کشف شده از آنها تا پایان صدور رأی قطعی به صورت امانی نزد این اداره باقی می ماند.