شکست سنگین استقلال تهران مقابل خیبر خرم‌آباد

تیم خیبر خرم‌آباد توانست با نتیجه ۳ بر یک تیم استقلال تهران را در ورزشگاه تختی خرم‌آباد شکست دهد.

به گزارش قاب خبر: بازی ۲ تیم خیبر خرم‌آباد و استقلال تهران از سری مسابقات هفته نهم لیگ برتر ایران از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه عصر امروز در ورزشگاه تختی خرم‌آباد با حضور پرشور هواداران آغاز شد.

در دقیقه ۱۰ بازی بغل پای عارف رستمی از نقطه پنالتی توسط سید حسین حسینی بیرون رفت که مهرداد قنبری پشت ضربه به کرنر قرار گرفت و توپ سانتر شده توسط مهرداد قنبری وارد دروازه استقلال تهران شد.

بین ۲ نیمه گاکوتا به جای کوشکی برای تیم استقلال به میدان آمد.

استقلال در دقایق ابتدایی نیمه دوم تلاش داشت که گل خورده را با انجام شوت‌هایی از راه دور جبران کند که هر بار نتیجه‌ای در بر نداشت.

گل تساوی استقلال توسط رامین رضاییان

در دقیقه ۵۴  آرمان رمضان ضد حمله را به سمت دروازه خیبر آغاز کرد که در چندین رفت و برگشت رامین رضاییان در دقیقه ۵۵ دروازه خیبر را باز کرد.

خیبری‌ها برای جبران گل خورده دقایقی جلو کشید که حسینی با واکنشی خوب و با مهار سانتر مهرداد قنبری مانع فروپاشی دروازه استقلال شد.

گل دوم خیبر توسط مسعود محبی

مسعود محبی روی ضربه کرنر با سانتر خوب خود توانست در دقیقه ۵۹ دروازه استقلال را باز کند.

در دقیقه ۶۵ بلانکو به جای آرمان رمضانی در سومین تعویض موسیمانه وارد زمین شد، همچنین طاهرخانی به جای عارف رستمی برای خیبر به بازی آمد.

دقایقی طولانی از بازی در میانه میدان ادامه داشت و بازیکنان استقلال هر بار تلاش کردند با فشار حملاتی گل خورده را جبران کنند.

دقیقه ۷۵ فراز امام علی به جای نقی‌زاده و طباطبایی به جای قنبری برای سفید سبزپوشان خیبر به بازی آمدند.

دقیقه ۷۹ سید حسین حسینی با واکنش خوب خود توانست توپ سفیدچقایی را مهار و مانع باز شدن دوباره دروازه استقلال شود.

سینا خادم‌پور در دقیقه ۸۰ اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

ابوالفضل جلالی در دقیقه ۸۹ برای استقلال ضربه کرنر را زد که موقعیت این تیم توسط مدافعان خیبر از دست رفت.

اگرچه دقایق پایانی مسابقه بازیکنان استقلال همچون نیمه نخست با حملاتی تلاش کردند که گل‌های خورده را جبران و از شکست فرار کنند اما این سفید چقایی بود که در دقیقه ۹۴ توانست دروازه استقلال را برای بار سوم باز کند و در نهایت بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود خیبر لرتباران به پایان رسید.