شروع فاز یک لاستیک بارز شاید ۱۰۰۰ روز دیگر !

نماینده مردم الیگودرز با  میرزایی مدیرعامل گروه صنعتی بارز به منظور پیگیری وضعیت پروژه کارخانه لاستیک بارز در الیگودرز دیدار نمود.

به گزارش قاب خبر: مدیرعامل گروه صنعتی بارز بیان کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه را با احتساب خرید زمین ۱۲ درصد عنوان کرد و شروع فاز یک اجرایی کارخانه را در شرایط عادی حداقل ۱۰۰۰ روز دیگر تعیین کرد.

میرزایی افزود:  تسهیلات ارزی مورد نیاز از سوی بانک عامل تجارت تا کنون تامین نشده است و همین میزان سرمایه گذاری نیز صرفا توسط آورده بارز انجام شده است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، لزوم ارائه برنامه زمان بندی واقعی و شفافیت در ارایه اطلاعات به مردم الیگودرز را خاطر نشان کرد و افزود:  می بایست تا جایی که دانش فنی در شهر وجود دارد از نیروهاو پیمانکاران بومی استفاده شود.

گودرزی با اشاره به بررسی و پیگیری واقعیت برخی پروژه های شهرستان در این مدت افزود : پس از ورود رسمی به مجلس در خرداد ماه جاری مجدد موارد و مشکلات تامین منابع مالی را هم از بارز و هم از سهامداران بالادستی شستا پیگیری خواهم کرد.
گودرزی گفت :اشتغال زایی از مهم‌ترین برنامه های وی است و الیگودرز نباید مهد پروژه های نیمه تمامی باشد که دستخوش تغییر مدیران دولتی با سلیقه های شخصی شده است.
در پایان این جلسه مقرر گردید کلیه مکاتبات ،مجوز های کاری گزارش شود تا با پیگیری مرتفع گردد.

شایان ذکر است : مراسم کلنگ زنی احداث کارخانه لاستیک سازی بارز الیگودرز با حضور شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ۲۲ اسفندماه سال ۱۳۹۷ برگزار شد و  اعتبار این پروژه ۱۲۰ میلیون یورو تسهیلات و ۳۰ درصد آورده سهامداران گروه بارز می باشد.