شروع بکار شعبه صرافی ملی در لرستان بزودی

قاب خبر: وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: یکی از درخواست های فعالان اقتصادی لرستان این بود که علی رغم داشتن ظرفیت های لازم اما این استان فاقد بورس منطقه ای است.

به گزارش قاب خبر: احسان خاندوزی بیان کرد: نبود صرافی برای فعالان اقتصادی در لرستان مشکلات زیادی را ایجاد کرده است. برای حل این مشکلات بنا شد شعبه صرافی ملی ایران بزودی در لرستان شروع بکار کند.

وی ادامه داد: مقررشد توسط سازمان بورس و شورای عالی بورس مصوبه ای صورت گیرد که استان لرستان بتواند به شکل مستقل، مسایل بازار سرمایه را دنبال کند.

وزیر اقتصاد و دارایی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: در حوزه کشا.رزی و مرغداری مشکلاتی وجود دارد که یکی از این مسائل؛ بازگشت بخشی از تسهیلات بود که به علت شرایط نامساعد حوزه کشاورزی مسائلی در این حوزه ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: در این راستا با همکاری بانک کشاورزی مقرر شد پس از معرفی مرغدارانی که دچار مشکل شده اند، استمهال تسهیلات برای آنها انجام شود.

خاندوزی عنوان کرد: مسایل مربوط به بنگاه های بزرگ اقتصادی باید به شکل ویژه و پرونده به پرونده حل و فصل شوند، همان اتفاقی که در حوزه نساجی بروجرد اتفاق افتاد.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: امیدواریم در مورد لاستیک سازی نیز بزودی با مشارکت گروه بارز مشکلات حل و فصل شود.