سدهای استان آماده مهار سیلاب های احتمالی

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: همه مدیران منابع آب شهرستانهای استان در آماده باش کامل برای مقابله با سیلابهای احتمالی هستند.

به گزارش قاب خبر: داریوش حسن نژاد بیان کرد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی استان و احتمال بروز سیلاب، همه مدیران ستادی و منابع آب شهرستانها در آماده باش کامل بوده و کلیه پیمانکاران شرکت، ادوات و تجهیزات لازم را برای مقابله با سیلاب آماده کرده اند.

وی افزود: اقدامات پیشگیرانه قبل از سیل از جمله: اطلاع رسانی به عشایر و افراد مستقر در حواشی رودخانه ها و پرورش ماهی ها و کشاورزان برای جمع آوری موتور تلمبه ها انجام شده و تمهیدات لازم برای مواجه با سیل اتخاذ شده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان عنوان کرد: سدهای استان آماده مهار سیلاب های احتمالی هستند و هیچکدام از سدها مشکلی برای مدیریت سیلاب ندارند.

حسن نژاد تصریح کرد: کارشناسان شرکت و دفتر مطالعات پایه منابع آب برای رصد پایش و کنترل سیلاب در رودخانه های اصلی آماده و فعال هستند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان تاکیدکرد: از همه هم استانی های عزیز ساکن مجاور رودخانه ها، مسیل ها، آبراهه ها تقاضا داریم به هشدارهای سیل توجه نموده و از تردد در مناطق پر خطر جلوگیری نمایند.