ستون ارتباطی کشور در روزهای سخت؛ عملکرد درخشان شرکت مخابرات در بحران
به گزارش قاب خبر :از نخستین ساعات آغاز بحران، تیم مدیریت بحران شرکت با هدایت و راهبری مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت، و همراهی کامل مدیران و کارشناسان در سراسر کشور، با انسجام، سرعت عمل و هماهنگی مثالزدنی وارد میدان شد. این تیم، در هماهنگی تنگاتنگ با وزارت ارتباطات و شرکت ارتباطات زیرساخت، نهتنها از بروز قطع ارتباط گسترده جلوگیری کرد، بلکه در صورت وقوع اختلالهای موردی نیز، ارتباطات را در سریعترین زمان ممکن بازسازی کرد.
رئیس هیأتمدیره شرکت مخابرات ایران، با قدردانی از عملکرد مجموعه در ستاد و مناطق گفت:«تکلیف مخابرات در زمان بحران بهخوبی انجام شد. تیم مدیریت بحران با وحدت نظر، همدلی و سرعت عمل قابلتحسینی عمل کرد.
محمودزاده، افزود : همچنین همافزایی با وزارت ارتباطات ،نهادهای بیرونی و شرکت زیرساخت، بسیار هماهنگ و مؤثر بود. پایداری ارتباطات در این ایام، مورد ستایش بود و هست.
جعفرپور نیز ضمن ارجنهادن به تلاش شبانهروزی همکاران در دوران بحران اظهار داشت:«در روزهایی که کشور در التهاب بود، خانواده بزرگ مخابرات از شمال تا جنوب، با تمام توان در صحنه حاضر بودند. یکی از اقدامات اثرگذار در این دوران، ارائه هدیه اینترنت و مکالمه رایگان بود که با استقبال گسترده مردم روبهرو شد و نقش مهمی در حفظ آرامش روانی خانوادهها داشت. این اقدام، نمادی از مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت در قبال مردم بود.»
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تأکید بر نقش مهم حوزههای فنی افزود:«همه حوزه ها بویژه تیمهای شبکه، فناوری اطلاعات و روابطعمومی با آمادگی کامل و انسجام کاری مثالزدنی، وارد عمل شدند و با اجرای برنامههای پیشبینیشده، توانستند خدمات ارتباطی را به شکلی پایدار و مستمر حفظ کنند. ما باید این آمادگی را همچنان حفظ کرده و نواقص احتمالی را نیز با همان روحیه همدلی و هماهنگی شناسایی و برطرف کنیم.»
در شرایطی که بسیاری از زیرساختهای حیاتی در معرض تهدید قرار داشتند، شرکت مخابرات ایران با عبور موفق از این آزمون دشوار، بار دیگر جایگاه خود را بهعنوان ستون ارتباطی کشور تثبیت کرد؛ ستونی که در سختترین روزها هم خم نشد و ارتباط مردم با یکدیگر و با جهان را برقرار نگه داشت.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰