رونق گردشگری در بروجرد مشروط بر استفاده از ظرفیت ها

شهردار بروجرد گفت: شهر بروجرد با توجه به شرایط مطلوب آب و هوایی دارای ظرفیت و جاذبه‌های طبیعی و تفریحی فراوان بوده که با معرفی این پتانسیل‌ها، زمینه‌ رونق گردشگری این شهر فراهم می‌شود.

به گزارش قاب خبر: یحیی عیدی بیرانوند ادامه داد: باید با زیباسازی و آماده نمودن شهر به استقبال نوروز رفت تا بتوانیم بروجرد را آن گونه که شایسته است در سطح کشور معرفی کنیم.

وی بیان کرد: کار لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح شهر به ویژه ورودی و خروجی ها، مکان های تفریحی و گردشگری باید هر چه سریعتر انجام تا با زیباسازی شهر بتوانیم رفاه مهمانان نوروزی را فراهم کرد.

عیدی بیرانوند اظهار کرد: نصب بنرهای تبلیغاتی جهت معرفی و راهنمایی میهمانان به سمت مراکز گردشگری و تامین روشنایی ورودی های شهر، پارک‌ها و میادین و در اولویت قرار دادن نظافت سطح شهر از دیگر اقدامات اساسی برای زیباسازی شهر است.

شهردار بروجرد گفت: کشیک نوروزی فعال می شود و جمع آوری زباله ها و شستشوی مداوم سطل‌های زباله، جمع آوری نخاله های سطح شهر و محور کمربندی، رنگ کاری و زیباسازی تابلوها، پایه چراغها، نردها، بلوارها و پارکها، طراحی، ساخت و نصب سفره هفت سین در اولویت کاری قرار می گیرد.

عیدی بیرانوند ادامه داد: برخی شهروندان متقاضی افزایش سرعت گیرها هستتد درحالی که طبق قانون راهور وجود سرعت گیر در داخل شهر ممنوع بوده و امسال شهرداری یک میلیارد تومان دیه بابت حوادث ناشی از سرعت گیرها پرداخت کرده است.