رفع کلیه تداخلات و اختلافات کشاورزی تا پایان سال آینده

قاب خبر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت:به رغم همه مشکلات ولی دولت سیزدهم چهار کار مهم ومتنوع در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی استان انجام داده است .

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: سید عماد شاهرخی درحاشیه مراسم آغاز طرح کاشت نهال اصله یک میلیاردی همزمان درسراسر کشور گفت :یکی بحث مردمی کردن یارانه ها بود که فکر کردند اگرمردمی سازی یارانه ها اجرا شود تولید ۵۰درصد کاهش پیدا می کنند.

وی ادامه داد: دشمنان فضاسازی و تبلیغات منفی کردند در حالی که الحمدلله تولیدکه کم نشد هیچ،امروزه یکصد تن گوشت مرغ از استان صادر می شود گوشت گرم استان تآمین شده است و سه هزارتن گوشت یخ زده داریم.

شاهرخی اظهار کرد:  دولت گوشت مرغ را ۵۹ هزار تومان خرید کرده به قیمت ۴۰ هزار  تومان در اختیار مردم قرار می دهد یعنی دولت برای هر کیلو گوشت مرغ ۱۹ هزار تومان یارانه پرداخت می کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: جهت اینکه گوشت مرغ ارزان دست مردم برسد اندازه کافی و وافی گوشت مرغ در فروشگاه های زنجیره ای و نمایشگاه های سطح شهرها موجود است و توزیع خواهد شد.

وی گفت: دومین اقدام مهمی که دولت انجام داد بحث الگوی کشت است که یک بار برای همیشه بعد از پنجاه سال در این دولت انجام دادیم که به اندازه کافی اقلام مورد نیاز از کالاهای اساسی برای مردم داشته باشیم که از این نوسانات قیمت جلوگیری کنیم.

شاهرخی تصریح کرد: سومین اقدام مهم دولت سیزدهم بحث رفع تداخلات است که تاپایان سال ۱۴۰۲ یک بار برای همیشه تداخلات واختلافات کشاورزان و منابع طبیعی حل شود وتا سال۱۴۰۴کلیه اسناد بخش کشاورزی برای همه کشاورزان صادر خواهد شد وچهارمین اقدام که بامشارکت استاندار، دستگاه های اجرایی ، نهادها وتشکل مردمی امروز این اتفاق مبارک رقم خواهد خورد غرس یک میلیارد درخت است که به نظر وزیر محترم جهاد کشاورزی و ما مدیران این یک رقم پایه است و ما میتوانیم به فضل الهی بیشتر از این رقم درخت بکاریم.