رفع مشکل مسکن و اشتغال جوانان نیازمند نگاه ویژه و جهادی مسئولان

قاب خبر: مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید وامور ایثارگران لرستان گفت: ایثارگران استان ما در زمینه مسکن و اشتغال با مشکل مواجه هستند و رفع این مشکلات نیازمند نگاه ویژه و جهادی مسئولان است.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر:  هبت اله هاشمی، با اشاره به اینکه اولین شهید استان لرستان در دوره مشروطیت آیت الله لرستانی بود که در خرم آباد اعلام شد، افزود:آیت الله لرستانی از شهدای والایی است که در راه مکتب اسلام شهید شد.

وی با اشاره به اینکه استان لرستان با شهدای امسال تاکنون ۶۵۵۱ شهید تقدیم انقلاب کرده است، عنوان کرد: استان لرستان همیشه پرچمدار مکتب تشییع بوده است.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه تاکنون پنج جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد، گفت: استان لرستان در برگزای شورای ترویج در کشور مقام اول را کسب کرده است.

وی ادامه داد: استان لرستان در اعزام ایثارگران به عتبات عالیات از پنج استان برتر در کشور است، در دو ماه اخیر پنج کاروان به عتلات اعزام شدند و چهار کاروان آماده اعزام هستند.

مدیر کل ومسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید لرستان با اشاره به اینکه در مسابقات استارتاپ کشور فرزندان ایثارگر مقام اول را کسب کردند، گفت: در المپیاد ریاضی دانش آموزان ایثارگر استان مدال نقره را کسب کردند.

وی با بیان اینکه هفته شهید در کل استان شهدایی شد، اظهارکرد: برنامه هاب ابن ایام هر روز در یک شهرستان با حضور آحاد مردم و به نیابت شهدای شهرستان های استان برگزار شد.

وی تصریح کرد: برنامه روز شهید در بخش محروم بیرانشهر از استان لرستان با حضور مسئولان برگزار شد و همدلی و برادری، رفاقت و صمیمیت نتیجه موفقیت در برگزاری ابن برنامه ها است.

وی ادامه داد: امسال در استان لرستان ۱۹ هزار درخت به نیابت شهدل کاشته شده است.

وی با اشاره به شهادت شهدای مدافع امنیت در اتفاقات اخیر در کشور خاطرنشان کرد: استان لرستان امن بود و امنیت را به استان های دیگر هم انتقال داد،  از شهدای امنیت ما یک شهید در استان و ۶ شهید نیز در استان های دیگر به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام هاشمی به وضعیت مسکن و اشتغال ایثارگران اشاره کرد  گفت: ایثارگران استان ما در زمینه مسکن و اشتغال با مشکل مواجه هستند و رفع این مشکلات نیازمند نگاه ویژه و جهادی مسئولان است.