رفع مشکل ترافیک دور برگردان اسبستان

قاب خبر: شهردار منطقه ۳ خرم آباد گفت: مشکل ترافیک دور برگردان اسبستان رفع شد.

به گزارش قاب خبر: سالیان سال است که شهروندان در محور دور برگردان اسبستان این شهر با مشکل سرسام آوری به نام ترافیک دست و پنجه نرم می کنند.

شاید به جرات بتوان گفت که مشکل ترافیکی دور برگردان اسبستان یکی از بزرگترین و قدیمی ترین مشکلات شهری که گره آنها مدتها باز نشده بود.

چه ساعت ها و دقایقی از عمر شهروندان در پشت ترافیک این محور به هدر رفته و همچنان هم در ساعات مختلف در دو لاین رفت و برگشت صف های طویل خودروها است که به چشم می خورد

اما مسئولان شهرداری منطقه سه خرم آباد این موضوع را به عنوان یکی از مطالبات شهروندان پیگیری کرده و آستین به اصلاح بلوار کنار جاده و در نهایت حل مشکل ترافیکی، بالا زده اند.

شهردار منطقه سه خرم آباد در این باره گفت: دوربرگردان اسبستان که ترافیکش گاها تا زیرگذر گلدشت ادامه می یافت و موجب اتلاف وقت شهروندان ، مسافران و کندی تردد می شد با تصویب شورای ترافیک و اقدام ضربتی شهرداری منطقه ۳ حل شد.

حمید موسوی افزود: دور برگردان اسبستان و اصلاح بلوار کنار جاده که مدتها بود مطالبه مردم جنوب شهر بود اصلاح گردید و روان شدن ترافیک را در همین حالت نیمه آماده هم شاهد هستیم،قطعا این امر نقش موثری در کاهش مصرف سوخت، صرفه جویی در وقت و هزینه مردم خواهد داشت.

گفتنی است، مردم جنوب شهر قدردان زحمات شورای محترم  شهر ،شهردار محترم خرم آباد مهندس فتوحی ،معاونین ،پرسنل زحمتکش شهرداری منطقه ۳ به ویژه شهردار جوان مهندس موسوی هستند