رعایت ۳۰ درصدی الگوی مصرف گاز توسط مشترکین خانگی

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت:بر اساس مصوبه جدید هیات وزیران در خصوص تعرفه گاز بهاء بخش خانگی، جدول ۱۲ پلکانی برای تعرفه گاز تعیین شده که ۳ پله اول بدون تغییر تعرفه نسبت به سال قبل هستند و از پله ۴ تا ۱۲ هر پله ۴۰ درصد به مبلغ گازبها اضافه می‌شود.

به گزارش قاب خبر: کرم گودرزی تصریح کرد: الگوی مصرف گاز طبیعی توسط ۳۰ درصد از مشترکین خانگی گاز استان مطابق با مصوبه جدید هیات وزیران در خصوص تعرفه گاز بخش خانگی رعایت می شود.

وی ادامه داد: شرکت گاز استان دارای ۵۴۸ هزار و ۱۶۶ مشترک گاز خانگی است که از این تعداد، مصرف گاز طبیعی ۱۶۶ هزار و ۶۴۲ مشترک در پله یک تا ۳ قرار گرفته و مشمول افزایش گاز بها نشده اند .

وی بیان کرد: باتوجه به استناد بند (ی) تبصره ۸ ماده واحده قانون بودجه ۱۴۰۰ کل کشور، تعرفه گاز مشترکین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور که الگوی مصرف را رعایت نمایند،رایگان محاسبه می شود.

گودرزی اظهار کرد : با توجه به فصل سرما و افزایش مصرف گاز طبیعی ؛ رعایت الگوی مصرف بهینه و صرفه جویی بسیار حائز اهمیت است و از کلیه مشترکین گرامی گاز طبیعی در استان خواست تا با رعایت الگوی مصرف بهینه شرکت گاز استان را در ارائه خدمات گازرسانی مطلوب و مستمر بیش از پیش همراهی نمایند .