رضایت بیش از ۷۹ درصدی مشترکین خانگی از خدمات شرکت گاز لرستان

قاب خبر: مدیرعامل شرکت گاز لرستان از انجام سنجش علمی میزان رضایتمندی ذینفعان در راستای ارائه خدمات بهتر این شرکت در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش قاب خبر: کرم گودرزی افزود: سنجش رضایت ذینفعان با ترکیب روشهای کمی و کیفی تحلیلی بر اساس دستور العمل ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران و با توجه به پیاده سازی استانداردهای ایزو ۱۰۰۰۴ ( استاندارد مدیریت رضایتمندی مشتریان ) و ایزو ۱۰۰۰۲ ( استاندارد مدیریت شکایات ) در این شرکت هر ساله با توجه به خواسته ها و انتظارات ذینفعان در بخش های مجزا شامل: مشترکین خانگی، مشترکین عمده، متقاضیان و مراجعین، اصحاب رسانه، همسایگان تأسیسات، نمایندگان جامعه، تأمین کنندگان کالا، پیمانکاران اجرایی، پیمانکاران خدماتی و همچنین کارکنان ، انجام می شود .

گودرزی تصریح کرد:  شرکت گاز استان در کنار تأمین گاز ایمن و پایدار و گازرسانی به اقصی نقاط استان، افزایش سطح کیفی عملکرد و به تبع آن افزایش رضایتمندی ذینفعان را سرلوحه کار خود قرار داده و تلاش می کند با پاسخ مناسب به خواسته ها و انتظارات ذینفعان خود رضایت آنها را جلب نماید .

وی افزود: در همین راستا طرح مذکور در سطح استان اجرا شد که امیدواریم با نقد و بررسی نتایج و شناخت نقاط ضعف و قوت و به دنبال آن تعریف و اجرای پروژه های بهبود بتوانیم رضایت حداکثری ذینفعان را بدست آورده و شرکت را در جهت تعالی و پیشرف هر چه بیشتر سوق دهیم.

گودرزی عنوان کرد:  شرکت گاز استان، سنجش رضایت‌مندی ذینفعان در سال ۱۴۰۲ را با همکاری جهاد دانشگاهی واحد لرستان انجام داده که بر همین اساس، میزان رضایت مندی به ترتیب زیر به ثبت رسیده است.

وی اظهار کرد: بخش مشترکین خانگی ۷۹/۶۵ درصد، مشترکین عمده ۸۴/۶۲ درصد، همسایگان تاسیسات ۸۴/۹۴ درصد، مراجعین و متقاضیان ۸۳/۵ درصد، اصحاب رسانه ۹۱/۷۸ درصد، پیمانکاران اجرایی ۷۴/۰۸ درصد ، پیمانکاران خدماتی ۷۹/۹ درصد، تامین کنندگان کالایی ۸۴/۴۱ درصد و نمایندگان جامعه ۸۴/۸۶ درصد از خدمات شرکت گاز استان لرستان ابراز رضایت داشته اند که نشان دهنده وضعیت مناسب رضایت‌مندی است.