ردیف بودجه ای برای احداث جاده الیگودرز- گلپایگان

قاب خبر: نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، مطالعه و احداث جاده الیگودرز به گلپایگان بعنوان یک پروژه ملی در قانون بودجه کشور ردیف گرفت.

به گزارش قاب خبر: محمد خدابخشی تصریح کرد:  پروژه احداث جاده الیگودرز به گلپایگان در مجموع ۱۷.۳ کیلومتر بوده که طول قطعه یک این پروژه ۸.۳ کیلومتر است.

وی ادامه داد: عملیات احداث این پروژه با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در اردیبهشت ماه امسال آغاز شد.

خدابخشی گفت: مبلغ قرارداد پیمانکار برای احداث قطعه اول این پروژه هزار و ۴۱۷ میلیارد ریال است که طبق برنامه ریزی انجام شده، ظرف مدت ۲۴ ماه به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: سرپرست معاونت تولیدی، فنی و زیربنایی سازمان برنامه و بودجه کشور از پروژه احداث باند دوم جاده الیگودرز به داران، بازدید کرد.

وی بیان کرد: امروز همچنین از پروژه احداث زیرگذر شول آباد بازدید شد که درخصوص تامین اعتبار این پروژه نیز قول مساعد داده شد.

خدابخشی اظهار کرد: طول مسیر اصلی، رمپ و لوپ های این زیرگذر بیش از ۴.۵ کیلومتر است. امیدواریم با تامین اعتبار مورد نیاز این طرح ها، پروژه‌های عمرانی در حال اجرا در شهرستان از رونق و شتاب بهتری برخوردار شوند.