رتبه نخست لرستان درمقاوم سازی مسکن روستایی در کشور

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان لرستان بابیان اینکه تاکنون ۷۵درصد واحدهای مسکن روستایی لرستان مقاوم سازی شده است،تصریح کرد:"لرستان رتبه نخست رادرمقاوم سازی مسکن روستایی در سطح کشور دارد".

به گزارش قاب خبر: پویا تابعی گفت: ۱۵۳ هزار واحد مسکن روستایی در لرستان وجود دارد که تاکنون کار مقاوم سازی بیش از ۱۱۵ هزار واحد مسکن روستایی در استان به اتمام رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان بابیان اینکه بیش از ۷۵ درصد از واحدهای مسکن روستایی لرستان مقاوم سازی شده، تصریح کرد: در این زمینه رتبه نخست را در سطح کشور داریم.

تابعی با اشاره به اینکه کارمقاوم سازی بیش از ۱۰هزار واحد مسکن روستایی لرستان در دست اقدام است، افزود:اجرای این طرح نیازمند مشارکت مردم و همکاری و تعامل بانکهای عامل استان است.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان گفت: سهمیه تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در بانک صادرات لرستان ۱۶۰۰ واحد است که تاکنون ۱۲۰۰ واحد به این بانک معرفی شده است.

مدیرشعب بانک صادرات لرستان کسب مقام نخست لرستان در مقاوم سازی مسکن روستایی در سطح کشور را موفقیتی ارزنده و قابل تقدیرعنوان نموده و تصریح کرد: مجموعه بانک صادرات لرستان از تمام ظرفیت و توان خود در راستای حل مشکلات مربوط به انعقاد قرارداد با متقاضیان تسهیلات مسکن روستایی لرستان استفاده خواهدکرد‌.