راه اندازی کتابخانه محیط زیستی در یک نانوایی و کافه در دلفان

قاب خبر: با همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نورآباد و با همت خیرین دوستدار محیط زيست در یکی از نانوایی‌ها و یکی از کافه‌های شهر نورآباد به کتاب‌های محیط زیستی تجهیز شدند.
به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نورآباد گفت: به منظور آگاهی بخشی و بالابردن فرهنگ حفاظت و صیانت از محیط زیست در اقدامی تحسین برانگیز توسط خیرین محیط زیستی در شهرستان دلفان و با همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دلفان یک باب نانوایی و یکی از کافه‌های سطح شهر به کتابخانه‌ تجهیز شدند.
رامین رحمتی بیان کرد: یکی از خیرین با هدف فرهنگ‌سازی در خصوص اهمیت دادن به مسأله حفظ و صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی و با مراجعه به اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان خواستار همراهی و همفکری در این خصوص شد. که بعد از بررسی و توافق این نتیجه حاصل شد در اماکنی عمومی برای بعضی مشاغل که روزانه مراجعین زیادی دارند در جهت آشنایی مردم کتابخانه‌ هایی با موضوع آموزش محیط زیست تجهیز شوند.

رحمتی افزود؛ در همین راستا در یکی از نانوایی‌ها و یکی از کافه‌های سطح شهر کتابخانه‌هایی، جهت مراجعین دایر شده‌ است.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد با همت سایر خیرین و علاقمندان به محیط زیست بتوانیم تعداد بیشتری کتابخانه را در سایر مکان‌های عمومی تجاری و مجموعه‌های تفریحی و فرهنگی سطح شهرستان راه‌اندازی کنیم.