راه اندازی سایت تلفن همراه اول در آزاد راه خرم آباد- اراک

قاب خبر: مدیرمخابرات منطقه لرستان گفت: بخش عمده ای از آزاد راه خرم آباد به اراک که به اپراتور همراه اول واگذار شده بود تحت پوشش تلفن همراه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: نبی الله شمسی فر بیان کرد: در راستای پاسخ به مطالبات مردم و مسئولین و همچنین مسئولیت های اجتماعی و اهمیت ایجاد پوشش در آزاد راه خرم آباد، بروجرد، اراک این سایت راه اندازی شد.

وی ادامه داد: مخابرات منطقه لرستان با مشارکت اپراتور همراه اول اقدام به احداث سایت در ورودی آزاد راه خرم آباد بروجرد به اراک از سمت خرم آباد در نزدیکی روستای نمکلان نمود.

مدیر مخابرات منطقه لرستان عنوان کرد: با بهره برداری از این سایت عدم پوشش و ضعف در آنتن دهی بخشی از آزاد راه در محدوده عوارضی خرم آباد تا نمکلان به طول تقریبی ۴ کیلومتر که قبلا از پوشش مناسبی برخوردار نبود، مرتفع شد .

شمسی فر افزود : جهت اجرای این سایت اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی عنوان کرد: از این پس میزان پوشش محدوده ورودی آزاد راه از سمت خرم آباد تا تونل پونه که کار پوشش دهی آن به اپراتور همراه اول واگذار شده بود به میزان قابل قبول رسیده و از کیفیت خوبی برخوردار خواهد بود .

وی در ادامه از تلاش‌های همکاران مخابرات منطقه لرستان،  معاونت عمرانی استاندار، بازرسی استان ، فناوری اطلاعات استان، شرکت توزیع برق و شرکت آزاد راه خرم آباد به اراک که نقش به‌سزایی در تسریع اجرای پروژه و تحقق این امر داشتند، تقدیر کرد.