راه‌اندازی واحدهای کوچک تولیدی راه ایجاد اشتغال پایدار

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان در حاشیه بازدید از روند ساخت واحدهای کارگاهی ناحیه صنعتی خوشناموند، گفت : مجموعه شرکت شهرکهای صنعتی لرستان در راستای حمایت از واحدهای تولیدی کوچک اقدام به ساخت واحدهای کارگاهی در زمین‌هایی به مساحت ۱۵۰ تا ۳۰۰ متر مربع کرده است.

به گزارش قاب خبر: فرزاد محمدی بیان کرد: این موضوع باعث تسریع در امر راه‌اندازی واحدهای کوچک تولیدی و همچنین ایجاد اشتغال پایدار خواهد شد.
وی تصریح کرد: این واحدهای کارگاهی در شهرک‌های صنعتی خرم‌آباد ۲و ۳، شهرک صنعتی الیگودرز، منطقه ویژه اقتصادی لرستان، دورود ۱ و ناحیه صنعتی خوشناموند قرار دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان هدف از راه‌اندازی واحدهای کارگاهی کوچک مقیاس را ایجاد بستر رونق تولید دانست و افزود:سرمایه‌گذارانی که توان سرمایه‌گذاری در بخش تولید و صنعت را ندارند و دارای سرمایه کوچک هستند می‌توانند این واحدها را برای تولید و اشتغال انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه متراژ این واحدها از ۱۵۰ متر شروع می‌شود، افزود: این واحدها می‌توانند در تولید و اشتغال استان و همچنین در رونق صنایع کوچک نقش بسیاری داتشه باشند و برای ۶۰۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کنند.

وی در ادامه سخنان خود به ناحیه صنعتی خوشناموند اشاره کرد و گفت: این ناحیه دارای ۲۱ هکتار زمین و ۲۱ واحد صنعتی فعال است و در راستای توازن صنعتی و اقتصادی، بیشترین واحدهای کارگاهی کوچک مقیاس به این ناحیه اختصاص یافته است.