دیدگاه حمایتی از مجموعه مدیریت شهری موجب توسعه پایدار می شود

شهردار اسلامشهر گفت: دیدگاه حمایتی از مجموعه مدیریت شهری موجب شکل‌گیری زیرساخت‌ها و توسعه پایدار می‌شود.

به گزارش قاب خبر: محسن حمیدی در بیست و چهارمین نشست رسمی شورا ، اظهار کرد: قطعا با خون این شهدا روز به روز بر عظمت و افتخار میهن اسلامی عزیزمان افزوده خواهد شد.

حمیدی گفت: دیدگاه حمایتی از مجموعه مدیریت شهری موجب توسعه پایدار و شکل‌گیری زیرساخت‌ها میشود، الحمدلله سیاستگذاری شورای شهر در این زمینه کاملا ملموس بوده و جا دارد از رئیس و اعضای شورای شهر و همراهی اصحاب رسانه تشکر کنم.

شهردار اسلامشهر با اشاره به موضوعات مطرح شده در صحن شورا تاکید کرد: ضمن تشکر از دغدغه‌مندی اعضای شورای شهر موضوعات مطرح شده در زمینه پروژه کمربندی شمالی، مسائل حوزه شهرسازی و… مجددا کارشناسی و بررسی بیشتر می شوند.

حمیدی در خصوص لایحه واگذاری ۴۳ دستگاه اتوبوس بازسازی شده سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر گفت: طی سال جاری قریب به ۸۰ اتوبوس بازسازی و نوسازی شده و ۱۲ دستگاه اتوبوس هم آماده بازسازی است و خوشبختانه برای جابجایی روزانه ۲۰۰ هزار مسافر مشکلی نداریم.

وی تصریح کرد: در راستای توسعه و بهسازی حمل و نقل عمومی، شهر اسلامشهر جزء ۸ شهر کشور است که توانست در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۵ دستگاه اتوبوس را خریداری نماید که طی ماههای آتی تحویل و زیر بار جابجایی مسافر می‌رود.

حمیدی در مورد لوایح مربوط به کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر هم اظهارداشت: شهر اسلامشهر به عنوان تنها شهر از بین ۴۴ شهر در استان تهران توانست به دلیل فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم، سهمیه قیر تخصیص یافته را جذب کند.

شهردار اسلامشهر با اشاره به پروژه احداث ایستگاه مترو میدان نماز گفت: طرح احداث ایستگاه مترو در میدان نماز اسلامشهر برای اولین بار در کشور با الگوسازی و مدلسازی به شیوه ای جدید عملیاتی شده که با پیشرفت مناسبی در حال اجرا می باشد.