دفع تهاجم فرهنگی دشمن با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

قاب خبر: استاندار لرستان گفت: دشمن با تهاجم فرهنگی درصدد جذب جوانان و نوجوانان است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند این نقشه شوم را خنثی و دفع کند.

به گزارش قاب خبر: فرهاد زیویار در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر از مخلص‌ترین خدمت‌گذاران به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند که قبل و بعد از انقلاب اسلامی از هیچ کوششی برای اعتلای دین و ملت فروگذار نکردند تا جایی که به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی با بیان اینکه در عظمت جایگاه شهید هر چه بگوییم باز هم کم گفته‌ایم، افزود: به یقین نمی‌توانیم حق شهدا را به سادگی ادا کنیم و همه مدیون شهدا هستیم و باید زنده نگه داشتن یاد شهدا را وظیفه خود بدانیم.

استاندار لرستان بر ضرورت توجه بیش از پیش به فرهنگ دفاع مقدس و استفاده از ظرفیت‌های استانی در این حوزه تاکید کرد و گفت: با وجود ۶ هزار و ۵۴۴ شهید لرستانی باید سعی شود آن گونه که شایسته دفاع مقدس است حق مطلب به خوبی ادا شود.

زیویار تصریح کرد: لرستان در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس در ساخت فیلم، تئاتر، نمایشنامه، کتاب از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است.

وی افزود: در تامین اعتبار چنانچه منع قانونی وجود نداشته باشد حمایت های لازم را خواهیم داشت.