دعوت مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی فقیه در لرستان ، مردم را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش قاب خبر: حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی اظهار کرد: روز جهانی قدس، تبلور ایمان، نشانگر اهتمام و توجه امت اسلام و آزادگان جهان به مظلومیت مردم فلسطین و مساله قدس شریف است.

وی ادامه داد: روزی که حمایت از قدس شریف و همبستگی مومنانه مردم با آرمان فلسطین طرح‌ها و نقشه‌های استکبار و حامیانش را برهم می‌زند و تلاش سازش کاران برای به فراموشی سپردن مساله فلسطین را بی‌ثمر می‌کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: امروز بیش از هر دوران دیگری ثمره و نتیجه نهال کاشته شده توسط حضرت امام خمینی (ره) در منطقه و در محور مقاومت آشکار شده است.

امام جمعه خرم آباد گفت: استکبار جهانی و دنباله‌روهای منطقه‌ای آن‌ها می دانند که جمهوری اسلامی ایران، محور مقاومت با این تدبیر و درایت و مساله فلسطین به خواست دنیای اسلام و همه آزادیخواهان جهان تبدیل شده و می‌رود تا بساط رژیم کودک کش منطقه همچون اربابانشان برچیده شود.

حجت الاسلام شاهرخی عنوان کرد: مردم انقلابی ایران و آزادگان سراسر جهان بانگ مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر می‌دهند تا تکلیف اسلامی و انسانی خود را در مقابل قدرت‌های استکبار در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به انجام رسانند.

وی گفت: از مردم ولایتمدار استان لرستان درخواست می نمایم ضمن اعلام بیعت با آرمان‌های امام راحل که فرمودند «قدس متعلق به مسلمین است» و اطاعت از فرامین و توصیه‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال در راهپیمایی روز قدس شرکت نمایند و همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین و همه ملت های تحت ستم اعلام نموده و تنفر خود را از نظام سلطه و اشغالگری و دفاع از قدس شریف بجا آورند.