دعوت فرمانده انتظامی لرستان برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان

قاب خبر: فرمانده انتظامی استان لرستان، مردم مؤمن استان را به حضور گسترده در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد.

به گزارش قاب خبر: سردار یحیی الهی در پیامی ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی با همدستی آمریکای جنایتکار از مردم مؤمن،  غیور، و ولایی استان لرستان دعوت کرد تا با حضور حماسی و شکوهمند در مراسم یوم الله ۱۳ آبان ، همراه با سراسر کشور، حمایت خود را از آرمان‌های امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام نمایند.

متن این پیام بدین شرح است:

۱۳  آبان ماه،  یوم‌الله تجلی اراده و ایستادگی و مقاومت مقدس ملت در مصاف با استکبار جهانی است. گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموزان و دانشجویان شهید و غیوری که به تأسی از معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (رحمه‌الله‌علیه) این روز را به یکی از ایام الله و روزهای عزت، سربلندی و پایداری در مقابل استکبار تبدیل کردند.

امسال در حالی در آستانه گرامیداشت سالروز یوم‌الله ۱۳ آبان قرار داریم که جهان در تب و تاب حوادث خونین فلسطین است و همین موضوع نشان می‌دهد که ایران اسلامی باید با اقتدار همچنان به آرمان‌های خود در جهت استکبارستیزی و حمایت از مردم مظلوم در سراسر جهان خصوصا مردم مظلوم فلسطین ادامه دهد.

اینک که در آستانه یوم الله ۱۳ آبان هستیم و در روزهایی که گذشت شاهد جنایات بی‌رحمانه رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه و کشتار گسترده کودکان ، زنان و انسان‌های بی‌پناه بودیم که قلب هر انسان آزاده و آزادی‌خواه را در گوشه گوشه جهان علیه این جنایات ددمنشانه به درد آورده است.

بدینوسیله از مردم مؤمن، ولایی و انقلابی استان لرستان دعوت می‌ شود با توجه به شرایط موجود و جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای جنایتکار، باحضور حماسی خود و با شکوه‌تر از گذشته در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شرکت کنند و حمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» و مرگ بر آمریکا اعلام کنند.