دستگیری یک گروه متخلف زیست محیطی در پلدختر

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پلدختر از دستگیری یک گروه متخلف زیست محیطی به همراه یک قبضه اسلحه توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این اداره و با همکاری نیروی انتظامی این شهرستان خبرداد.

به گزارش قاب خبر: علی آبسری نژاد گفت: طی گشت وکنترل نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این اداره در سطح حوزه استحفاظی شهرستان پلدختر، به یک گروه متخلف زیست محیطی برخورد نموده که پس از شناسایی و تعقیب و گریز چند ساعته و با همکاری پرسنل نیروی انتظامی پلدختر موفق به دستگیری متخلفین شدند.

وی افزود: پس از دستگیری متخلفین و طی بازرسی اولیه یک قبضه اسلحه به همراه ١٠ عدد فشنگ و لاشه شکار شده یک قطعه کبک وحشی و سه قطعه تیهو و نیز سایر ادوات شکار از آنها کشف و ضبط گردید.

آبسری نژاد تصریح کرد: پس از تنظیم صورتجلسه اولیه پرونده قضایی تشکیل و متخلفین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردیدند که با دستور مقام قضایی متخلفین روانه بازداشتگاه شدند.

رئیس اداراه حفاظت محیط زیست شهرستان پلدختر ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مقام قضایی در برخورد با متخلفین و همچنین پرسنل نیروی انتظامی شهرستان پلدختر، از دوستداران محیط زیست درخواست نمودند در صورت مشاهده هر گونه تخلفات زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.