دستگیری شکارچی معروف پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا

قاب خبر: مسئول پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا گفت: شکارچی معروف در پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا قبل از هر گونه اقدام به شکار توسط محیط بانان دستگیر و از وی یک قبضه سلاح ام یک به همراه ۵ عدد فشنگ مربوطه کشف و ضبط گردید و روانه بازداشتگاه شد.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: ابراهیم قنبرزاده ادامه داد: در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه سالجاری محیط بانان این منطقه حین گشت زنی در ارتفاعات پناهگاه حیات وحش متوجه حضور یک نفر شکارچی در منطقه‌ می‌شوند که بلافاصله محیط بانان جهت دستگیری وی اقدام می کنند، این متخلف به محض دیدن محیط بانان قصد متواری شدن را داشته که بعد از چندین ساعت تعقیب و گریز توسط محیط بانان دستگیر میشود.

وی افزود: از این متخلف یک قبضه سلاح ام یک به همراه ۵ عدد فشنگ مربوطه از این متخلف کشف و ضبط گردید که بعد از بازجویی اولیه مشخص می‌شود این متخلف از شکارچیان معروف منطقه می باشد.

قنبرزاده گفت: پس از تنظیم صورتجلسه اولیه و تشکیل پرونده‌ قضائی این متخلف تحویل مراجع قضایی گردید که توسط قاضی وقت روانه بازداشتگاه شد.

مسئول پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا از همه دوستدارن طبیعت و حیات وحش خواست در صورت مشاهده‌ هر گونه تخلف زیست محیطی با سامانه شبانه روزی۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.