دریافت بیش از ۴ هزار جلد کتاب توسط کتابخانه مرکزی خرم آباد

قاب خبر: مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان از دریافت 4 هزار و 431 نسخه کتاب به عنوان دومین سهیمه تجهیز کتاب کتابخانه مرکزی خرم آباد، خبر داد.

به گزارش قاب خبر: سید سجاد راستخانه گفت: در ادامه روند تجهیز و بازطراحی کتابخانه مرکزی خرم آباد، به منظور تامین منابع مکتوب این کتابخانه تعداد ۴ هزار و ۴۳۱ نسخه کتاب به عنوان دومین سهمیه از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور وارد استان و در انبار کتابخانه مرکزی مستقر شده است.

وی با بیان اینکه کتاب های ارسالی در قالب ۱۱۴ بسته بوده که شامل عناوین مختلف در بخش های مختلف می باشد، افزود: علاوه بر سهمیه کتابخانه مرکزی خرم آباد، تعداد ۲۱۸۲ نسخه کتاب در قالب ۴۳ بسته نیز به منظور تقویت منابع مرکز مبادله نیز به استان ارسال شده است.
راستخانه تصریح کرد: همچنین پیش از این نیز ده هزار جلد کتاب از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به عنوان سهمیه اولیه جهت کتابخانه مرکزی خرم آباد اختصاص شده بود که به همت کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان خرم آباد در حال ثبت و آماده سازی است.
مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان اظهار کرد: پس از تکمیل فاز اول ساختمان کتابخانه مرکزی خرم آباد با مساعدت نهاد کتابخانه های عمومی کشور فرآیند بازطراحی و تجهیز آن آغاز و کمیته های افتتاح این پروژه عظیم فرهنگی در استان تشکیل شده است.