خبرنگاران سربازان جبهه نرم

 قاب خبر: سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: خبرنگاران سربازان جبهه نرم هستند.

به گزارش قاب خبر:  احسان یاوری افزود: هدف دشمن ازهم‌گسیختگی پیوندهای اجتماعی جامعه است و دشمن می‌خواد تفرقه بین مردم حاکم شود تا بتواند به اهداف شوم برسند، دشمن جنگ ترکیبی علیه ملت راه انداخت و امروز خبرنگاران در این جبهه نرم سربازان سلاح به دست هستند.

وی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس فرزندان این مرز و بوم دست به اسلحه بردند تا وجبی از خاک این مملکت به تاراج نرود.

یاوری تصریح کرد: امروز نیز خبرنگاران همچون سرداران بزرگ جنگ در مقابل جنگ ترکیبی دشمن ایستاده‌اند و در عرصه روایت‌گری و اطلاع رسانی نمی‌گذارند دشمن غلبه کند و به اهداف شوم خود برسد.

وی ادامه داد: نقش خطیر خبرنگاران ستودنی است و قلم خبرنگار، شمشیر دو لبه است که از یک سو مقابل دشمن ایستاده و از سوی دیگر منتقد مسئولین است تا بتواند مشکلات مردم را برطرف کند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان اظهار کرد: یادی کنیم از کاظم اخوان که همراه سردار حاج احمد متوسلیان ربوده شد، یادی کنیم از غلامرضا رهبر، حسن باقری مغز متفکر عملیات‌های بزرگ و نابغه جنگ و نهایتا یادی کنیم از دلاورمردی و مظلومیت شهید محمود صارمی که امروز به پاس قدردانی از رشادت این خبرنگار لرستانی به روز خبرنگار مزین شده است.

یاوری گفت: دغدغه امروز خبرنگاران فسادستیزی و پاسخگویی مسئولین است، این درحالی است که جامعه خبری در مسائل صنفی با مشکلات عدیده‌ای مواجه است. لذا به همین منظور ف شورای صنفی خبرنگاران استان با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات جامعه خبری استان تشکیل می شود.