حوزه‌ کشاورزی لرستان در مسیر رشد و توسعه

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان درجلسه برنامه ریزی وهماهنگی شروع عملیات اجرایی موضوع تفاهم‌نامه قرارگاه امام حسن مجتبی "ع"به چگونگی برنامه‌ریزی، ارائه پیشنهاد پروژه‌ها و زمان‌بندی جهت انجام عملیات اجرایی آن‌ها پرداخت .

سید عماد شاهرخی با اشاره به فلسفه‌ قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بیان کرد: این قرارگاه با کار و تلاش جهادی و هدف توسعه و آبادانی و مشارکت در حوزه‌ی زیرساخت بخش کشاورزی تاثیر قابل توجهی در رشد تولید، افزایش راندمان و بهره‌وری آب در حوزه کشاورزی استان خواهد داشت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد: «تفاهم‌نامه‌ای با مبلغ ۶۸ هزار میلیارد ریال با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منعقد شده که بر اساس آن طرح‌های مشمول آب و خاک سازمان اعم از کانال‌های آب‌بر، انتقال آب با لوله، احداث استخر، بندهای آب‌بندان، ایستگاه‌های پمپاژ و … طی سه‌سال عملیاتی خواهند شد.

وی ضمن این‌که بسیج را لشکر مخلص خدا دانست، افزود: با توجه به این‌که پیش‌بینی اعتبارات به استان ابلاغ شده است، باید تا پایان سال بسیج سازندگی پروژه‌های پیشنهادی سازمان جهاد کشاورزی را اجرا و به بهره‌برداری برساند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان نیز در این جلسه اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی آماده است در هر زمان و شرایطی همراه و یاری‌رسان سازمان جهاد کشاورزی باشد.

سرهنگ احسان جهانبخش با بیان این‌که ما آماده و پای کار هستیم، افزود: در سنوات گذشته نیز تفاهم‌نامه‌هایی با سازمان جهاد کشاورزی منعقد شده که بر اساس آن پروژه‌هایی برای این سازمان به نحو احسن انجام شده است که با یاری خدا این قرارداد منعقده را نیز با توجه به شرایط آن اجرایی و تکمیل خواهیم نمود.