جمع آوری ۴۸۰ انشعاب غیر مجاز برق در لرستان

قاب خبر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت:  طی مانور جهادی ۴۸۰ انشعاب غیرمجاز برق شناسایی و جمع آوری شد.

به گزارش قاب خبر: مهران امیری بیان کرد: انشعابات غیر مجاز و سرقت برق یکی از مشکلات و معضلات صنعت برق می باشد که علاوه بر خسارات ناشی از ربایش برق و صدمه به شبکه و تجهیزات برقی شرایط نا ایمنی را ایجاد می‌کند که طی آن امکان بروز حوادث انسانی را افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: در همین راستا و به منظور رفع شرایط غیر ایمن و کاهش تلفات. افزایش پایداری شبکه‌های برق ، تامین برق مطمئن و پایدار و در نهایت صیانت از حقوق عامه مردم، مانور جهادی شناسایی جمع آوری برق‌های غیر مجاز در سطح تمامی مدیریت‌های توزیع برق شهرستان‌های استان با حضور ۴۰ اکیب برگزار گردید که در نهایت منجر به شناسایی و جمع آوری ۴۸۰ انشعاب برق غیر مجاز گردید.

معاون خدمات و فروش شرکت برق لرستان؛ جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی بهبود، بهره‌برداری از شبکه‌های توزیع، افزایش میزان رضایتمندی مشترکین از جمله مزایای جمع آوری انشعاب‌های غیر مجاز عنوان نمود.

همایون بختیاری تصریح کرد: این شرکت آماده واگذاری انشعابات قانونی و مجاز به مشترکان جدید را دارد درخواست‌های تامین برق مورد نیاز متقاضیان را در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی می نماید.

وی ادامه داد: از هم استانی‌ها درخواست داریم در صورت مشاهده چنین مواردی با اطلاع رسانی از طریق شماره تلفن ۱۲۱ و یا اپلیکیشن سامانه برق ایران، (برق من) در شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز با شرکت توزیع برق استان همکاری نمایند.