جشن بزرگ همدلی برای آزادی زندانیان لرستان

به مناسبت اعیاد خجسته و پرفضیلت ماه رجب و ایام الله دهه فجر جشن بزرگ همدلی ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد لرستان با اجرای برنامه‌های مفرح و متفاوت و در حضور اقشار مختلف مردم لرستان برگزار شد.

به گزارش قاب خب ، عبدالمجید کشوری در این جشن ضمن تبریک این ایام خجسته و فرخنده، گفت: برگزاری این جشن برای همدلی با زندانیانی‌ست که بخاطر جرائم غیر عمد در زندان هستند و از این طریق ما در تلاشیم که برای آزادی این زندانیان هرچه در توان داریم، کمک کنیم.

وی افزود: از اواخر سال ۹۸ تا کنون بیش از ۲۷۰۰ زندانی معسر از زندان‌های لرستا آزاد شدند و این در حالی بود که مسائل و مشکلات سخت و عدیده‌ای از جمله سیل ویرانگر لرستان، کرونا و خشکسالی دامن‌گیر این خطه شهید پرور بوده و با همه این وجود، با کمک‌های خیرین، ستاد دیه، نهادها و تشکل‌های انقلابی و مردم ولایتمدار لرستان توانستیم به این مهم برسیم که مقدمه آن از برگزاری جشن‌های اینچنینی بود.

مدیرکل زندان‌های استان لرستان تصریح کرد: این استان به واسطه حضور سرمایه‌های مهم اجتماعی به ویژه سران قبایل و طوایف به لطف پروردگار در زمینه صلح و سازش و آزادی زندانیان کمک‌های شایان ذکری به دستگاه‌های ذیربط داشته‌اند.

کشوری در پایان بار دیگر از کلیه نهادهای انقلابی، خیرین و آحاد مردم دعوت کرد تا با اهدای کمک‌های خود به مجموعه قضایی استان و انجمن‌های حمایت از زندانیان، در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و کمک به خانواده‌های آنان سهیم باشند.

لازم به ذکر است در این جشن بزرگ به میزبانی اداره کل زندان‌های استان لرستان، برنامه‌های متفاوتی اعم از برگزاری مسابقه و اهدای جوایز، اجرای برنامه طنز توسط هنرمندان برجسته استان برگزار شد. همچنین در این مراسم، انجمن حمایت از زندانیان به منظور کمک به خانواده زندانیان و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به حضار معرفی شد.