جریمه شدن بیش از ۳ هزار میلیارد ریالی متخلفان اقتصادی در لرستان

قاب خبر: مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: متخلفان اقتصادی در استان سه هزار و ۱۶۳ میلیارد ریال از ابتدای سال جاری تاکنون جریمه شده اند.

به گزارش قاب خبر: علیرضا لطفی بیان کرد: عمده خدمات تعزیرات حکومتی استان در سه حوزه قاچاق کالا و ارز، کالا و خدمات و بهداشت دارو و درمان است که از ابتدای امسال تاکنون هفت هزار و ۵۶۱ پرونده در این سه بخش به تعزیرات حکومتی این استان وارد شده است.

وی افزود: همچنین در حوزه کالا و خدمات از ابتدای امسال تاکنون ۶ هزار و ۱۷۱ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده که متخلفان این حوزه به پرداخت یک هزار و ۴۸ میلیارد و ۲۶۵ میلیون و ۲۷۵ هزار و ۳۰۹ ریال جزای نقدی محکوم شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان  در بخش دیگری از صحبت هایش به حوزه قاچاق کالا و ارز گریزی زد و گفت: یک هزار و ۱۹۰ فقره پرونده نیز در این حوزه تشکیل شده که متخلفان به پرداخت یک هزار و ۷۶۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون و ۸۲۲ هزار و ۹۴۸ ریال جزای نقدی محکوم شدند.

لطفی بیان کرد: ۲۰۱ فقره پرونده در حوزه بهداشت دارو و درمان، تشکیل و متخلفان به پرداخت ۳۵۲ میلیارد و ۷۹۴ میلیون و ۶۳ هزارو ۸۰ ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی افزود: همچنین طی این مدت تعداد ۶ هزار و ۷۲ مورد بازرسی و نظارت از مراکز عرضه کالا و خدمات توسط بازرسان سازمان انجام شده است.