جذب ۱۸۰ میلیارد تومان برای پروژه های آب شرب توسط بسیج سازندگی

مسئول بسیج سازندگی در لرستان در جلسه هماهنگی گروه‌های جهادی  با استاندار لرستان با اشاره به اقدامات جهادی و انقلابی چندین برابر بسیج سازندگی نسبت به قبل  اظهار کرد: فروردین ماه سال جاری ۸۱۰ گروه جهادی در قالب رزمایش جهادگران فاطمی در عرصه های مختلف در ایام نوروز فعالیت کردند.

به گزارش قاب خبر: سرهنگ احسان جهانبخش در رابطه با فعالیتهای  عمرانی بسیج سازندگی گفت: کل کشور ۱۳۰ میلیارد تومان از اعتبارات آبفا  برای پروژه های آب شرب جذب کردند اما به درایت فرمانده سپاه و استاندار لرستان  ۱۸۰ میلیاردتوانستیم جذب کنیم.

وی بیان کرد: ساخت مخازن استارت خورده و خریدها تا پایان هفته آینده انجام می شود ، ۲۶ کیلومتر حفاری  و لوله گذاری انجام شده که تا پایان هفته آینده ۱۲ کیلومتر هم به آن اصافه می‌شود.

وی افزود: در رزمایش سالروز تاسیس بسیج سازندگی ۵۱۱  گروه جهادی فعالیت داشتند و اقدامات موثری در سراسر استان در حیطه های مختلف انجام دادند.
مسئول بسیج سازندگی لرستان بیان کرد:  آخرین فعالیت جهادی انجام شده در دهه ولایت و امامت بود که از عید قربان تا غدیر توزیع ۴۱۵ راس گوسفند نذزی در سراسر استان،توزیع  ۱۳ هزار و ۳۴۵ بسته معیشتی، طبخ ۲۳۳ هزار پرس غذای گرم که  با طبخ قبلی بر مرز ۳ میلیون طبخ رسید، ۴۵ سری جهیزیه، نزدیک به ۵۰۰ لوازم تحریر و فرهنگی و ارائه خدمات به۳۵۰۰ نفر خدمات پزشکی و درمانی در این بازه زمانی انجام شده  وان شالله این خدمات را گسترده تر کنیم.

وی با بیان اینکه این حجم از پروژه در  فازهای مختلف انجام می شود،  گفت:  دو جبهه کاری عمده شهرستان سلسله و الیگودرز  و پروژه مناطق متاثر از پروژه قم رود تا پایان شهریور حدود ۹۰ کیلومتر لوله گذاری انجام می شود .
جهانبخش افزود:  در حوزه مسکن ۳۰۰ قرارداد با کمیته امداد داشتیم که ۶۷ مورد  را تحویل دادند ، کانال های کشاورزی از بودجه سال جاری ۱۲ کیلومتر مشخص است که   ۲۲ کیلومتر تحویل داده شده  و ۲۳ کیلومتر نیز تا شهریور ماه انجام می‌شود.
وی در رابطه با ابلاغ ۳۱  استان ۳۱ محله گفت: یکی از مناطق حاشیه شهر خرم آباد انتخاب می شود و با بودجه تامین شده در حاشیه شهر کار انجام میدهیم.