تکمیل زیرساختهای زیربنایی شهرکها و نواحی صنعتی لرستان

قاب خبر: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: تکمیل زیرساختهای زیربنایی شهرکها و نواحی صنعتی از اولویت های شرکت شهرکهای صنعتی لرستان می باشد.

به گزارش قاب خبر: فرزاد محمدی در حاشیه بازدید از پروژه های در حال اجرای شهرک صنعتی شامل روسازی آسفالت معابر ، ورودی و جدول گذاری شهرک صنعتی شماره ۳ خرم آباد گفت : تامین زیرساخت‌های صنعتی از جمله آب، برق، گاز و تلفن برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی از جمله وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی است.

وی اعلام کرد : مساحت شهرک صنعتی خرم آباد ۳ ،  ۱۲۰ هکتار است که ۷۱ هکتار تا کنون واگذار شده که شامل ۴۷ قرارداد واگذاری می باشد.

محمدی بیان کرد: شهرک صنعتی شماره ۳ خرم‌آباد دارای امکانات زیربنایی آب، برق، گاز ، مخابرات و جاده دسترسی می باشد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان یادآور شد: این شرکت برای تامین زیرساخت‌ها و انجام پروژه‌های زیربنایی شهرک‌ها تمام تلاش خود را کرده و مشارکت صاحبان صنایع واحدهای تولیدی در پرداخت به موقع حقوق انتفاع سهم به‌سزایی در سرعت و تکمیل پروژه‌های عمرانی مورد نیاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی خواهد داشت.

شهرک صنعتی شماره ۳ خرم‌آباد در کیلومتر ۷ جاده خرم آباد – بروجرد و در ۷ کیلومتری سه راه کمالوند و با قرار گرفتن در مسیر کریدور شمال، جنوب‌ و نزدیکی به فرودگاه و همچنین شبکه ریلی وحمل و نقل ترکیبی واقع است.