تکریم ارباب رجوع، کارکنان و رعایت حقوق شهروندی از اصول مهم شرکت گاز لرستان

تکریم ارباب رجوع، کارکنان و رعایت حقوق شهروندی از اصول مهم شرکت گاز استان لرستان در کنار بهبود کیفیت خدمات به مشترکین در بخش های مختلف است.

به گزارش قاب خبر، مدیر عامل شرکت گاز استان در اولین جلسه هماهنگی با مدیران این شرکت گفت: رعایت حقوق شهروندی و انجام به موقع خدمات درخواستی مشترکین و ارباب رجوع از اصول مهم شرکت گاز استان لرستان است و از همه همکاران درخواست می نمایم تا با سعه صدر و سرعت عمل و با رعایت قوانین و مقررات جهت انجام درخواستهای مردم و مراجعین اقدام نمایند.

حسین سپهوند ادامه داد: نیروی انسانی نه‌تنها به‌عنوان سرمایه‌ ای ارزشمند، بلکه به‌عنوان عامل اصلی توسعه و پیشرفت سازمان‌ها شناخته می‌شوند و بدون شک، هرگونه موفقیت در شرکت به‌طور مستقیم به انگیزه و توانمندی‌های کارکنان بستگی دارد. ما به‌عنوان مدیران، باید تلاش کنیم تا شرایطی فراهم آوریم که هر فرد در مجموعه احساس تعلق و اهمیت کند و به‌طور مستمر از نظر حرفه‌ای و فردی رشد کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان با بیان اینکه ایجاد انگیزه، توجه به رفاه و رفع دغدغه‌های کارکنان، زمینه‌ساز خلاقیت و نوآوری در سازمان است، بیان کرد: بهره‌وری سازمانی زمانی محقق می‌شود که کارکنان احساس امنیت شغلی و رضایت داشته باشند و اهداف سازمانی را به‌عنوان اهداف شخصی خود بپذیرند.