توزیع یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد

قاب خبر: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: ۶ هزار و ۵۵۵ سری جهیزیه به ارزش یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به نیابت از شهدا به نوعروسان تحت پوشش این نهاد اهدا شد.

به گزارش قاب خبر:  جلال شیخ پور بیان کرد: این اقدام در راستای برگزاری کنگره ملی ۶ هزار و ۵۵۵ شهید استان بوده است.

وی با بیان اینکه در همین راستا بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار وعده غذایی بین نیازمندان توزیع شده است، افزود: در روز اختتامیه کنگره ملی شهدای لرستان در ششم آبان ماه نیز، ۲ هزار و ۵۰۰ وعده غذایی به همت مرکز نیکوکاری”عباسیون” بین نیازمندان توزیع شد.

شیخ پور اظهار کرد:  ۱۲۰ هزار بسته معیشتی نیز ذیل کنگره شهدای استان توزیع شده است،  ارزش تمام غذاها و بسته‌های ارائه شده یک هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال و ارزش جهیزیه‌های توزیع شده نیز یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: امسال ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن به منظور حمایت از مددجویان این نهاد و چهار هزار و ۴۱۸ فقره کمک اجاره مسکن با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال به مددجویان پرداخت شد.

شیخ پور اظهار کرد: یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی تا پایان امسال در راستای تامین مسکن روستایی ویژه محرومان به مددجویان تحت پوشش تحویل داده می‌شود.

وی عنوان کرد: مددجویان با احداث مسکن به ارزش و کرامات اجتماعی می‌رسند و گره گشایی در مسکن زمینه ساز امید به تحصیل و آینده در میان این قشر از جامعه می شود.

مدیرکل کمیته امداد لرستان تصریح کرد: بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی تفاهم نامه احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی امضا کرده اند که ۹۴۵ واحد سهمیه لرستان می باشد و ۷۱۰ واحد آن در دست ساخت است همچنین در تفاهم نامه ای دیگر عملیات ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی شروع شده است.