توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان توسط گروه جهادی شهید سید نورخدا موسوی

گروه جهادی شهید سید نورخدا موسوی، یکی از گروه‌های مردمی است که کمر همت بسته‌ تا بتواند در راه رضای خدا گره‌ای از مشکلات هم نوعان خود را در زندگی باز کند

به گزارش قاب خبر: جهاد در راه خدا، مسیر افرادی است که اخلاص را با وجود خود یکی ساخته اند و شاید دیدن افرادی که از جان، مال، زمان و… خود مایه می گذارند تا سختی دوران را بر هموطنان خود کم سازند، مایه آرامش خاطر شود.

اما وجود افرادی که در اوضاع نابسامان اقتصادی، دست هموطنان خود را می گیرند تا سرپناهی بی سقف نباشد و سفره ای خالی نماند، موجب امید است. گروه جهادی شهید سید نورخدا موسوی یکی از همان گروه های مردمی است که کمر همت بسته اند تا دستی باشند برای بلندکردن هم نوع خود.

کبری حافظی، همسر شهید سید نورخدا موسوی که مدیریت این گروه جهادی را بر عهده دارد؛ انگیزه تشکیل این گروه را کمک به مستضعفان دیار خود خوانده و بیان کرد: از سال ها قبل با برخی از دوستان به صورت گسترده کارهای جهادی را در جهت کمک به محرومین پیش می بردیم که سرانجام پس از شهادت سید نورخدا برآن شدیم که کار گروه را تشکیلاتی کرده و به صورت منسجم فعالیت های خود را شروع کنیم.

کبری حافظی افزود: از آنجایی فقر و نابسامانی زیادی در برخی از نقاط استان حکمران است؛ لذا تمام تلاش خود را در جهت بهبود وضعیت مردم دیار خود به کار گرفته که امیدوارم مورد قبول حق تعالی واقع شود.

وی ادامه داد: پس از رایزنی های فراوان، بسته های معیشتی قابل توجهی از بنیاد مستضعفان ( بنیاد علوی ) گرفته و توسط این گروه جهادی در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

حافظی تصریح کرد: این گروه جهادی نه تنها در بحث بسته های معیشتی بلکه در توزیع لوازم التحریر در میان کودکان، خرید جهیزیه، خرید دارو برای مریضان نیازمند و… افتخار دارد که پیشگام باشد.

همسر شهید سیدنورخدا موسوی با تقدیر فراوان از کسانی که این گروه جهادی را حمایت می کنند؛ اظهار داشت: ۲۸ سال است که لباس مقدس معلمی را بر تن دارم و همین معلم بودن برای من بالاترین سِمت اجرایی است و دنبال هیچ پست و مقامی نیستم.

حافظی بیان کرد: تا به حال در زندگی خود و دوستانم ندیده ام که فعالیتی در جهت یاری فقرا انجام داده باشیم و خداوند ده برابر آن را به ما عطا نکرده باشد و در این راستا از تمام مردم دعوت می کنم که از تجملات و اضافات زندگی بزنند و در جهت کمک و یاری همنوع خود هرطور که می توانند کمک کنند.