تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان

قاب خبر: مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با حضور معاونین استاندار، مدیرکل بازرسی استانداری و مدیران و معاونین شرکت برگزار شد.

به گزارش قاب خبر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ضمن اشاره به اقداماتی که در دولت مردمی سیزدهم در سطح استان در حال انجام است تاکید کرد: بایستی تلاش شود پروژه هایی که در حوزه آب و فاضلاب به دلایل مختلفی هنوز در مسیر عملیاتی و شرایط مطلوبی قرار نگرفته اند با برنامه ریزی مناسبی به سرعت فعال شوند.

احمدرضا دالوند بیان کرد: در این حوزه در قالب سفرهای ریاست جمهور اعتبارات مناسبی تزریق شده است. از مدیریت جدید شرکت آب و فاضلاب انتظار داریم با روحیه جهادی و انرژی جوانی که دارد در تحقق اهداف نظام و دولت در بخش آب و فاضلاب اهتمام ویژه داشته باشد.

کشکولی نیز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کرم وند در زمان مسئولیت وی به نقش خدمات مهم شرکت آب و فاضلاب در میزان رضایتمندی مردم اشاره و تاکید کرد که بایستی تلاش شود که این اقدامات به شکل مطلوب تری ادامه داشته باشد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حمیدرضا کرم وند مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب ، یاسر اکبریان به عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان لرستان منصوب شد.