تنظیم سند آمایشی لرستان در چارچوب برنامه هفتم توسعه کشور تا مرداد ماه

استاندار لرستان گفت: سند آمایشی استان در چارچوب برنامه هفتم توسعه کشور و به تفکیک دستگاه های اجرایی می بایست تا مردادماه آینده تنظیم و آماده شود.

به گزارش قاب خب ، ابوطالب شفقت نوزدهم اردیبهشت ماه در جلسه مشترک ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شورای برنامه ریزی استان، عنوان کرد: پس از آماده سازی این سند در مرداد و شهریورماه آینده برش های دستگاهی با هم تطبیق خواهند شد تا مشکلات و موانع بین دستگاهی رفع شوند.

وی تصریح کرد: فرمانداران موظف هستند در این راستا برش شهرستانی خود را در این سند آماده و ارائه دهند.

استاندار لرستان جایگاه برخی از دستگاه های اجرایی در سند آمایشی و توسعه استان را بسیار حیاتی قلمداد کرد و گفت: سازمان جهادکشاورزی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این بین بسیار مهم هستند و باید در راستای ایجاد زنجیره ی ارزش اقتصادی به صورت ویژه برنامه ریزی کنند.

در این جلسه و در راستای دستور کار ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات برخی از مراکز تولیدی تشریح و در خصوص آنها تصمیم گیری شد که از جمله مهم ترین آنها می توان به فولاد ازنا، نساجی بروجرد، برخی از مراکز تولیدی کشاورزی و وضعیت شهرک های صنعتی اشاره کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط و مدیران مراکز تولیدی مطرح شده در ستاد تسهیل نیز در این جلسه حضور داشتند.